רה-ארגון באל-על: חטיבת הלקוחות תמזג בתוכה את חטיבת השירות והמכירות
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, הודיע היום על רה ארגון בחטיבת השירות ואיחוד תחומי השירות והמכירות תחת קורת גג ניהולית אחת - חטיבת לקוחות.
בראש החטיבה יעמוד דוד מימון המכהן ב-3 וחצי השנים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל השירות. חטיבת הלקוחות תמזג בתוכה את מכלול הפעילות מול הלקוחות בתחומי השירות והמכירות.
חיים רומנו אמר היום: "השינוי נובע מהרצון להוסיף ולשפר את מערך הטיפול השוטף בלקוחות החברה, באמצעות מתן מענה תחרותי ונכון יותר לכלל לקוחותינו ושותפינו העסקיים. בחטיבת הלקוחות ימצאו לקוחותינו כתובת מטפלת אחת החל משלב הזמנת כרטיס הטיסה ועד לקבלת כבודתם עם הגיעם ליעדם. חטיבת המסחר תתמקד בהרחבת פעילות התיירות של אל על בכל היבטיה, הרחבה ופיתוח של סל המוצרים בתיירות הנכנסת והיוצאת, קביעת מדיניות, ושיווק".
דוד מימון, סמנכ"ל הלקוחות של אל על הוסיף: "התחרות על ליבו של הצרכן נמדדת כיום בראש ובראשונה באיכות השירות ללקוח. אל-על חברה המובילה את התפיסה השירותית, השמה את צרכיו של הלקוח במרכז. הקמת חטיבת הלקוחות והעמדת הלקוח במרכז מעגל שירות אחד, שתחילתו בתהליך המכירה וסיומו בסוף הטיסה, תואמת את תפיסת עולמנו. מהלך זה יביא לשיפור הממשק הכולל עם הלקוח ויאפשר לאל על להציע את סל השירותים המלא של החברה".
חטיבת הלקוחות תאגד בתוכה את אגף מבצעי קרקע, תחנת ישראל, שירות בטיסה, שירות לקוחות, סניף ישראל וראשי אגפים איזוריים בחו"ל.