תקציב הפרסום של 'מעייני הישועה' למחלקה החרדית של מקאן אריקסון

7 משרדי פרסום חרדיים התחרו על תקציב הפרסום בגובה מיליון שקל
משה בנימין |

תקציב הפרסום של המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' נמסר ליחידה החרדית במקאן אריקסון. התקציב נמסר למקאן אריקסון בתום מכרז שערכה מחלקת השיווק של המרכז הרפואי בו התמודדו 7 משרדי פרסום חרדיים. תקציב הפרסום השנתי של המרכז הרפואי הינו כמיליון שקל.

נדב חן, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי אומר "היחידה החרדית של מקאן אריקסון זכתה במכרז מקיף שערכנו בין משרדים מובילים במגזר החרדי, מתוך התרשמותנו ממקצועיותה ומיכולתה להובילנו לפריצת דרך בקרב הציבור הדתי והחרדי. כמו כן, אני מודה לכל המשרדים האחרים שהשתתפו במכרז וגילו מקצועיות רבה".

איתן דובקין מנכ"ל היחידה החרדית במקאן אריקסון: "אנו מודים להנהלת מרכז רפואי מעיני הישועה על האמון והבחירה בנו. אנו רואים ב'מעיני הישועה' שותף לדרך ולאתגר גדול".

תקציב 'מעיני הישועה' מצטרף למגוון הלקוחות בהם מטפלת היחידה החרדית במקאן אריקסון ביניהם: סלקום, קבוצת מאיר, ד"ר פישר, טמבור, טמפו, מיטב, בנק לאומי ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה