חברת כלי הבית 'נעמן': גידול של 5.7% במכירות במחצית הראשונה של 2008

החברה לייצור ושיווק כלי בית ומטבח מציגה גידול גם ברווח הגולמי והתפעולי; בוחנת שיתופי פעולה סינרגטיים עם חברות בנות בקבוצת BEE קמעונאות ומחוצה לה
משה בנימין |

חברת 'נעמן' – הפועלת בתחום כלי הבית, כלי מטבח ומתנות, ומייצרת, מייבאת ומשווקת מותגים בתחום, מפרסמת היום (ג') את הדו"חות הכספיים החצי שנתיים לשנת 2008.

מכירות החברה הסתכמו במחצית הראשונה של שנת 2008 ב- 71,415 מיליוני שקלים המהווים גידול של כ-5.7%. לעומת החציון המקביל שעמד על 67,504 מיליוני שקלים.

הרווח גולמי הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2008 ב- 36,666 מיליוני שקלים. זהו גידול של כ- 12.7% לעומת החציון המקביל. הרווח תפעולי הסתכם במחצית הראשונה של שנת 2008 ב- 14,378 מיליוני שקלים, גידול של כ-14.5% לעומת התקופה המקבילה.

בשורת הרווח הנקי רשמה החברה במחצית הראשונה של שנת 2008 סכום של 11,146,000 שקלים. גידול מ- 621 אלפי שקלים לפי תקינת ה IFRS ו-8,092 מיליוני שקלים לפי התקינה הישראלית.

ישראל מאיו, מנכ"ל חברת 'נעמן' ציין: "פוטנציאל הגידול של 'נעמן' נשאר גבוה. החברה מתכננת להמשיך ולפעול לפי תוכנית הפריסה של חנויות הרשת, ועד שנת 2010 תמנה הרשת כ- 30 חנויות. בחצי השנה האחרונה נפתחה חנות באיזור השרון ובקרוב יפתחו חנויות בקרית גת ובב"ש".

החברה תמשיך להרחיב ולשדרג את הפעילות במחלקות הנון-פוד בסניפי ה'ריבוע הכחול', ברשת 'ששת', ובמקביל במאות נקודות מכירה בתחום כלי הבית ברחבי הארץ. בנוסף, החברה בוחנת שיתופי פעולה סינרגטיים עם חברות בנות בקבוצת BEE ומחוצה לה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה