מה לא עושים כדי לקדם תוכנית; גדי סוקניק משיק את PressCast בדיון על ה"פוליגרף"

סוקניק ושותפתו סיגל אביטן מצאו שעת כושר במקביל לבאזז התקשורתי סביב ה"פוליגרף" ויחשפו את הפלטפורמה האינטרנטית למסיבות עיתונאים בפאנל שיקבע האם התכנית חצתה קו אדום
משה בנימין |

לפני מספר שבועות הודיעו גדי סוקניק ואשת יחסי הציבור סיגל אביטן על מיזם תקשורתי חדש בו הם שותפים בשם PressCast. המיזם הינו פלאטפורמה אינטרנטית אשר מציעה מערכת לניהול, הפקה, שידור והקלטה של מסיבות עיתונאים Online ע"ג IP (רשת האינטרנט).

במקביל להשקה שדובר בה כבר לפני כחודש החל גדי סוקניק להנחות את תוכנית "הפוליגרף" שספגה לא מעט תגובות שליליות מציבור הצופים ואף הגיעה לדיון סוער בוועדת החינוך של הכנסת.

סוקניק ואביטן, מסתבר, מצאו סיבה טובה לערב שמחה בשמחה והחליטו לחשוף לרשונה את המיזם בשידורו של פאנל שיעסוק בגבולות ז'אנר הריאליטי בישראל ויתן מענה לשאלה "האם חצתה התוכנית את הקו האדום?".

יכולות המיזם החדש של סוקניק את אביטן יוצגו לבכירי עיתונאי ועורכי התקשורת, המדיה והטכנולוגיה בשידור פאנל מצולם שיוקדש כאמור לתכניות הריאלטי בטלוויזיה הישראלית ובו יתארחו אורי עיני, מנכ"ל פרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, דבורית שרגל (וולוט אנדרגראונג) בלוגרית וותיקה המבקרת את התקשורת בישראל, אור גבאי, משתתפת בתוכניות (שעדיין לא שודרה)ועוד.

גדי סוקניק: "השירות של PressCast יקדם את תחום יחסי הציבור בישראל אל המאה ה-21 ויסנכרן אותו עם האפשרויות הטכנולוגיות והדרישות שמציב סדר היום המודרני של אנשי תקשורת, משקיעים ומשתמשים אחרים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה