נטוצי משיקה את 'איטלסופה' - המותג החדש שלה בישראל בהשקעה של 5 מ' שקל

מותג העיצוב האיטלקי איטלסופה מבית נטוצי השיק בשלב הראשון שלושה סניפים, וצפוי למנות 8 סניפים עד שנת 2010
משה בנימין |

מותג העיצוב האיטלקי 'איטלסופה' מבית 'נטוצי' נכנס לפעילות בישראל ופותח רשת לריהוט הבית בהשקעה של 5 מיליון שקל. את המותג מייבאת לישראל חברת "בעדיאל רהיטים", מי שהביאה לארץ מותגי עיצוב וריהוט מחו"ל, האחרון שבהם הוא מותג הפרימיום 'נטוצי'.

'איטלסופה' הוא מותג איטלקי המתמחה בייצור סלונים, מערכות ישיבה וכורסאות. הרשת השיקה 3 סניפים בשלב הראשון, בירושלים, באשדוד ובדיזיין סנטר שברמת גן. כל סניף מהווה אולם תצוגה ומכירה רחב ידיים המציג את קולקציות העיצוב האחרונות, המיובאות היישר מאיטליה.

החדרת המותג החדש תלווה בפעילות שיווקית, שתכלול קמפיין פרסום, פעילות שיווקית ממוקדת לאדריכלים ומעצבים וכן פעילות יחסי ציבור.

משה קוסטליץ, מנכ"ל 'נטוצי' ו'איטלסופה' אומר כי "הסניף הראשון של 'איטלסופה' נפתח בדיזיין סנטר, מעוז העיצוב והסטייל של ישראל. בחרנו למקם את שני סניפי הרשת הנוספים בירושלים ובאשדוד בשל תנופת הבניה והנדל"ן בערים אלה, ובזכות מרכזיותן. אני מאמין כי בשנתיים הקרובות נפתח 5 סניפים חדשים נוספים ועד שנת 2010 תמנה הרשת 8 סניפים בפרישה ארצית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה