תמיר יולביץ', d-say interactive: משרדי אינטראקטיב שצמחו מאופ-ליין לא מצליחים, להיפך
תמיר יולביץ' מוותיקי ענף האינטראקטיב בישראל ומנכ"ל משרד הפרסום d-say interactive, ערך ראיון מצולם עם Bizportal שיווק ופרסום בו הוא מתייחס לענף האינטראקטיב, לחוסר ההצלחה, לטענתו של משרדי פרסום שצמחו כשלוחות ממשרדי אוף-ליין ולתחזיות האופטימיות יתר על המידה של אילן ישועה.
לגבי משרדי הפרסום המקוון שצמחו מתחום האופ-ליין אומר יולביץ', "מעט מאוד משרדי off-line מצליחים, להיפך. בנוסף, המשרדים בעשירייה השנייה הם בכלל ללא שום נוכחות באינטרנט ונמצאים במצוקה גדולה. בד"כ גם קשה להם לעבוד עם חברות עצמאיות (כמו d-say לדוגמא) שלא מוכנות לשלם להם את העמלה, וזה משאיר לעצמאיות הרבה מקום לפעילות".
עוד אומר יולביץ' על אופי הפניית תקציבי הפרסום בענף, "היום כשמנהל שיווק שם מיליון דולר באינטרנט הוא לא הולך אוטומטית למשרד הפרסום שלו, אלא להיפך, בוחן טוב מאוד את השטח לפני שהוא מחליט מה לעשות עם הכסף".
על התחרות בענף, אומר מנכ"ל d-say: "עד לפני שנתיים האינטראקטיב היה ג'ונגל הרבה יותר פראי אבל נרגענו קצת - התבגרנו ולמדנו לכבד יותר אחד את השני".
הראיון המלא והרחב יעלה היום (ב') ב- Bizportal שיווק ופרסום.