הכן מזגנך לקיץ: תדיראן Carrier עולה בקמפיין פרסום ב-5 מיליון שקל
הקמפיין עולה באמצעות "באומן בר ריבנאי" תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש"
חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג אויר, משיקה לקיץ, קו פתרונות רחב, חדש ובלעדי, כשהקונספט המוביל הינו: מזגני תדיראן CARRIER מקררים במהירות את כל הבית, תחת הכותרת: "תדיראן Carrier מבינים איך אתה מרגיש".
רמי בן דוד, סמנכ"ל השיווק והמכירות של תדיראן Carrier אומר: "אנו לוקחים את האסטרטגיה של החברה המעמידה את הצרכן במרכז, צעד נוסף קדימה ומציעים לצרכן מגוון רחב של פתרונות כוללים לכל צורך ותחושה שהוא מרגיש.
הקמפיין, שיעלה השבוע, בהשקעה של 5 מיליון שקל, נערך באמצעות משרד הפרסום ויכלול: סרטוני טלוויזיה בערוץ 2, ערוץ 10, וערוץ 24, שילוט חוצות על גבי "בילד בורדס", על גבי גשרים ענקיים ברחבי הארץ, עיתונות ארצית ומקומית, אינטרנט ונראות כוללת לצד פעילות קד"מ ענפה, בנקודות המכירה ברחבי הארץ.