33 קמפיינים מישראל יתמודדו בגמר תחרות הקד"מ הבינ"ל - Globes Awards

בין השאר, יתמודדו בגמר קמפיינים של טרגט מרקט, אינטלקט, גיתם BBDO, לעומק התודעה, כפיים, מאש והסוכנות לקידום המכירות
משה בנימין |

33 קמפיינים ישראליים מתחום הקד"מ יתמודדו השנה בגמר העולמי של תחרות הקד"מ הבינלאומית, ה-Globes Awards. בין השאר יתמודדו בגמר קמפיינים שניהלו החברות טרגט מרקט, אינטלקט, גיתם BBDO, לעומק התודעה, כפיים, מאש והסוכנות לקידום המכירות עבור לקוחות רבים וביניהם ערוץ 10, פלאפון, מחלבות יטבתה, פריזמה, מבשלות בירה ישראל, בנק דיסקונט, גלידות שטראוס, אוסם, ריגלי, ניאופרם, נביעות, טרה, כלכליסט, 5 נגרים וטמבור.

"אנחנו שמחים שמספר כה רב של קמפיינים מישראל יתמודדו השנה בגמר", אומר מייק דה סילבה, המשמש כיו"ר הארגון העולמי לסוכנויות קידום מכירות (ה-MAA), המארגנת את תחרות הקד"מ הבינלאומית. "אני מקווה שהשנה, כמו בעשור האחרון, מספר רב של סוכנויות קד"מ בישראל יקבלו הכרה בינלאומית ויזכו בפרסי גלוב אוורדס עולמיים, בזכות פעילויות קידום המכירות הקריאטיביות והמוצלחות שניהלו".

את הקמפיינים שעלו לגמר העולמי של התחרות ישפוט צוות של כ-150 שופטים בינלאומיים. דה סילבה, מסר, כי מישראל מונו לשפוט בתחרות 21 שופטים, מנהלים בכירים בתחום השיווק, הפרסום וקידום המכירות בישראל וביניהם: הילית מגד, מיכל גולדמן, אלי פייגלין, יזהר אפרתי, גיל ישראלי, שי אלמוג, גדעון עמיחי, ארז בהט, אראל ברקאי, שלומי לחנה, דור סלע, דוד טמיר, שמואל ורשבסקי, איל דונסקי, אבישג רגר, נפתלי יחילצ'וק, צחי ראובני, אייל נאור, יוש פורת, שמחה סיגן וג'ואי סרוסי.

ה-Globes Awards נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב-16 קטגוריות. זכייה במדליה בתחרות ה-Globes Awards מהווה כיום את הפרס הנחשב ביותר בעולם בתחום קידום המכירות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה