להלן תוצאות הבחירות: כצפוי - רמי שלמור יהיה היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום
אמש התקיימו הבחירות (הכמעט צפויות) להנהלת איגוד חברות הפרסום כאשר היו"ר הנבחר והמתקמבק הוא רמי שלמור, ממשרד שלמור אבנון עמיחי. במסגרת הבחירות נבחרה גם הנהלה חדשה לאיגוד.
רמי שלמור היו"ר הנבחר, שימש בעבר בתפקיד והוא נחשב לאחד מאנשי הפרסום המוערכים והמובילים בענף. עם בחירתו בשנית אמר שלמור "אני מודה ליו"ר היוצא יאיר גלר על פעילותו בקדנציה האחרונה, אין ספק שהענף התבגר, ולראייה הרצון של הדור החדש והצעיר של הפרסומאים, שנבחר, לרצות ליטול חלק בהנהלת האיגוד".
"הפרסום הישראלי מוערך מאוד בשוק הבינלאומי ומאוד התמקצע בשנים האחרונות, אני מאחל לענף הפרסום שימשיך להתאגד ולהיות קוליגיאלי ומקצועני". שלמור הודה ליגאל בראון מנכ"ל האיגוד על עבודתו הנאמנה ולחברי ההנהלה היוצאת.
יאיר גלר היו"ר היוצא של האיגוד, פתח את הישיבה ונשא דברים "כיו"ר היוצא של איגוד חברות הפרסום אני גאה על עבודה רבה שאת חלקה השלמתי, אני גאה בעשייה רבה בה לקחו חלק פרסומאים רבים, חברי הנהלה ואחרים, דוגמת השלמת הקוד האתי, דוח שטרום, ועדת המידרוג לאינטרנט, מדד הפרסום ועוד. פתרנו את מתכונת תחרות הקקטוס שאני מאמין שעוד תשופר ותהווה מודל מקצועי לענף, ההצלחה בתחרות הקקטוס הינה לטעמי, השתתפותם של כלל משרדי הפרסום".
גלר הודה לאיגוד המפרסמים (איגוד השיווק דהיום) שנתן אימון מלא באיגוד חברות הפרסום ושיתף עימו פעולה באופן פורה וידידותי. גלר ציין עוד לטובה את הרחבת שורות חברי האיגוד בקדנציה שלו, בינהם לראשונה הצטרפו לאיגוד משרדי מגזרים ו-12 משרדי אינטראקטיב.
ערן גפן, מנכל Y&R אינטראקטיב נבחר לכהן כנציג חברות האינטראקטיב בהנהלת האיגוד במקומו של תימור גורדון, מנכ"ל arc ששימש בתפקיד בקדנציה האחרונה.
פנו מקום לדור הפרסומאים החדש
חברי ההנהלה החדשה שנבחרה הם: גיל סמסונוב מבעלי גליקמן נטלר סמסונוב, יאיר גלר (היו"ר היוצא) מבעלי גלר נסיס, שי גורן משנה למנכ"ל מקאן אריקסון, טל בריקמן מבעלי פרסום בריקמן, ירון מרחב, מבעלי ענבר מרחב שקד, עמיר גיא משנה למנכ"ל אדלר חומסקי, פדול מזאווי ממזאווי פרסומים, דודי שמעוני מבעלי שמעוני פינקלשטיין, ערן גפן מנכ"ל y&R אינטרקאקטיב ואורלי ראובני משנה למנכ"ל אריאלי. לועדת ביקורת מונה דני צימט.
יפעת בקרת פרסום והאיגוד פותחים ברגל ימין
עם בחירת היו"ר החדש והחלפת ההנהלה יצאה הודעה נוספת ומשמעותית מאוד בענף הפרסום והיא ההסכמה בין יפעת בקרת פרסום והנהלת איגוד חברות הפרסום על אופן מדידת נתוני הפרסום.
שני הגופים סיכמו על הפקטורים למדידת היקפי הפרסום בפועל אשר מבוססים על ההמלצות המקצועיות של יפעת בקרת פרסום. אופן המדידה והפקטורים יהיו נחלתם המקצועית של יפעת בקרת פרסום, הגוף האוביקטיבי והבלעדי העוסק בנושא זה.
הוסכם שפרסום דירוג משרדי הפרסום יהיה מעתה מדי חצי שנה (חצי שנתי ושנתי).לאור הסכמה זו יפורסם בעוד כשבוע הדירוג למחצית 2008.