חברון-זלצמן מקבלים את תקציב הפרסום של רשת café café
רשתcafé café הודיעה על בחירה במשרד הפרסום חברון-זלצמן כמשרד הפרסום של הרשת. היקף תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ 3 מליון ש"ח בשנה.
זוהי הפעם הראשונה בה שוכרת הרשת משרד פרסום קבוע אשר ילווה את פעילותה על תחומיה השונים ובאופן שוטף. עד לאחרונה פעלה הרשת באפיקים הפרסומיים באופן עצמאי ובאמצעות חברת פירמה, אשר תמשיך ללוות את הרשת כחברת מיתוג. את רכש המדיה ביצעה הרשת עד כה באופן עצמאי.
רונן נימני, בעלי הרשת, מציין: "רשת café café נמצאת בתהליך גדילה מתמיד. לאחר מסע שופינג ארוך לבחירה מדויקת של משרד פרסום מצאנו לנכון להפקיד את תחום הפרסום בידי משרד איכותי ויצירתי כחברון-זלצמן ואנו בטוחים כי הם יהוו פרטנרים נכונים לעבודה משותפת".

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על
הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?
לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה.
פרידה מכאל בעיתוי רגיש
הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות.
הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.
אתגרי אל על
כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.
- כאל ממשיכה את מגמת הצמיחה בהכנסות וברווחים – החברה במגעים למכירה
- שינויים בהנהלת דיסקונט: לוי הלוי מונה לראש חטיבת טכנולוגיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.