חברון-זלצמן מקבלים את תקציב הפרסום של רשת café café

היקף תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ 3 מליון ש"ח בשנה; עד עתה פרסמת רשת הקפה באופן עצמאי
משה בנימין |

רשתcafé café הודיעה על בחירה במשרד הפרסום חברון-זלצמן כמשרד הפרסום של הרשת. היקף תקציב הפרסום של הרשת עומד על כ 3 מליון ש"ח בשנה.

זוהי הפעם הראשונה בה שוכרת הרשת משרד פרסום קבוע אשר ילווה את פעילותה על תחומיה השונים ובאופן שוטף. עד לאחרונה פעלה הרשת באפיקים הפרסומיים באופן עצמאי ובאמצעות חברת פירמה, אשר תמשיך ללוות את הרשת כחברת מיתוג. את רכש המדיה ביצעה הרשת עד כה באופן עצמאי.

רונן נימני, בעלי הרשת, מציין: "רשת café café נמצאת בתהליך גדילה מתמיד. לאחר מסע שופינג ארוך לבחירה מדויקת של משרד פרסום מצאנו לנכון להפקיד את תחום הפרסום בידי משרד איכותי ויצירתי כחברון-זלצמן ואנו בטוחים כי הם יהוו פרטנרים נכונים לעבודה משותפת". משרד הפרסום חברון-זלצמן נבחר מבין מספר משרדי פרסום איתם נפגשה הרשת בחודשים האחרונים. קמפיין הפרסום הראשון של הרשת באמצעות משרד הפרסום החדש צפוי לעלות לאוויר במהלך חודש יולי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה