לא לעשירים בלבד: פקטורי 54 פותחת אאוטלט מותגים בהשקעה של 3 מיליון דולר
קבוצת אירני, שפתחה השנה 4 מתחמים של פקטורי 54 ברחבי הארץ, פותחת היום את הקונספט החדשני FACTORY 54 OUTLET. המהלך נעשה בשיתוף עם חברת ריט ישראל בעלת מתחם בילו.
האאוטלט של פקטורי 54 יוקם בצומת בילו ומשתרע על שטח של 3,000 מ"ר ובו למעלה מ- 100,000 פריטים.
החנות שעוצבה ותוכננה ע"י המעצבים של פקטורי 54 ברשותה של ויוי אירני האחראית על עיצוב כל חנויות הרשת, מחולקת באופן מתוחכם לשדרות : נשים, גברים, ילדים, בגדים ונעליים. במתחם 6 מחלקות OPEN SPACE - ג'ינסים: דיזל, ליוויס, מיס סיקסטי , שביניון, קז'ואל: פולו ראלף לורן , סאקס, יוסף, סטטוס, מותגי על:D&G, ארמני, קאוולי, ורסצ'ה, מותגי ספורט: נייקי, פומה, אדידס, ניו בלאנס, אסיקס ועוד.
"יצרנו תמהיל של פריטים מעונות קודמות, פריטים חדשים, עודפים ושילובים של מותגים כשכמעט בכל אנחנו היבואנים הבלעדיים והרשמיים", מציין רוני אירני, "הסחורה מגיעה ישירות מחנויות פקטורי 54, דיזל, רשת ג'ינס בר ורשת אוריג'ינלס, ולכן אינה נפגמת, ועם זאת שומרת על מחיר נמוך".
- 2.יתים 09/11/2017 14:14הגב לתגובה זומה הפאקינג כתובת
- 1.משה 21/04/2011 22:03הגב לתגובה זואיפה המקום דחוף ?

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על
הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?
לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה.
פרידה מכאל בעיתוי רגיש
הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות.
הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.
אתגרי אל על
כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.
- כאל ממשיכה את מגמת הצמיחה בהכנסות וברווחים – החברה במגעים למכירה
- שינויים בהנהלת דיסקונט: לוי הלוי מונה לראש חטיבת טכנולוגיות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.