רשת שילב ו"רנו" יוצאים בשיתוף פעולה אסטרטגי בהשקעה של 2 מיליון שקל

השת"פ בין החברות יתמקד בנושאי בטיחות וילווה בקמפיין ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד"
משה בנימין |

מותג הרכב "רנו" יוצא בשיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת "שילב", במסגרתו, יחברו שתי החברות לתחום הבטיחות, בחודשי הקיץ.

בני לוי, מנהל מותג רנו ישראל אומר: "כחלק ממובילות ומחויבות של רנו בתחום הבטיחות, חברנו לרשת "שילב", המתמחה בשיווק מוצרים לתינוקות וילדים ומציעה תמהיל של מוצרים משלימים לבטיחות ילדים ברכב, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות נושא הבטיחות ברכב, בקרב קהל לקוחות שילב ורנו".

לדבריו: "ברנו משקיעים מאמצים רבים בתחום הבטיחות. רנו הנו המותג הראשון שהעלה את רף הבטיחות בישראל, באמצעות הוספת מערכת ה- ESP -מערכת בקרת יציבות דינאמית ותיקון טעויות נהיגה), בקטגוריית המשפחתיות".

השת"פ, ילווה בקמפיין ע"י משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד", תחת הכותרת: "שילב" ו"רנו" מחויבים לבטיחות" ויכלול: סרטון פרסומת לערוצי הטלוויזיה 2 ו- 10, מודעות בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוי הלוי, מנכ"ל כאל
צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על

הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?

רן קידר |

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים  ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה. 

פרידה מכאל בעיתוי רגיש

הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות. 

הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.

אתגרי אל על

כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.

ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.