"הבצפר" פותח מחלקה חדשה: משיק מסלול גרפיקה מקצועי לענף הפרסום

ההשקעה בפתיחת המסלול נאמדת בכ-250,000 שקל; עיצוב הכיתה יהיה בדומה לזה של סטודיו במשרד פרסום
משה בנימין |

"הבצפר", בית הספר הגבוה של עולם הפרסום, פותח מסלול לימודים נוסף אשר סוגר מעגל להעמקת התפיסה שלו כבית ספר שעובד בדיוק כמו משרד פרסום מלא על כל מחלקותיו.

הכיתה החדשה תכשיר כוח אדם לענף הפרסום במספר מסלולים, הראשון שיפתח הוא מסלול מבצעים גראפיים לפרסום, לאחריו יפתחו מסלולים בעלי התמחויות נוספות כמו ארט דירקטורים, פלאשיסטים, ומעצבי אינטרנט.

לדברי ורד בטש מנהלת הבצפר, "קיים צורך אמיתי לגרפיקאים בעלי ידע גראפי ספציפי בתחום הפרסום, גרפיקאים שמבינים את השפה, הדינאמיקה של עבודת צוות, התמודדויות עם בניות סטורי בורדים, מצגות, עם הבנה אמיתית בעשייה הבין תחומית של העבודה בפרסום"

"הבצפר יכשיר קבוצות קטנות של אנשים לתקופת לימודים הכוללת תרגול בעבודות ובריפים אמיתיים, הגרפיקאים ילמדו יסודות עיוניים בתחומי המיתוג השיווק והפרסום, מסלול הגרפיקה יתנהל בדומה לעבודה במשרד פרסום ויעבוד בשיתוף פעולה עם מסלולי הלימוד של "הבצפר: קופירייטרים פלנרים תקציבאות והפקה".

עיצוב הכיתה יהיה בדומה לזה של סטודיו במשרד פרסום, יוקצה מקום ליד כל עמדה למושב נוסף לרעיונאי/קופירייטר ו/או ארטדירקטור לצורך עבודת צוות והנחייה. הכיתה תאובזר במחשבי אפל מקינטוש מהמתקדמים שיש. המרצים של הקורס הינם מרצי הבצפר למקצועות הפרסום.

מנהלי מסלול הגרפיקה הביצועית יהיו שחר לביא ואורן קרן, העובדים כגרפיקאים שנים רבות במשרדי הפרסום הגדולים. לתרגול קריאטיב ינחו את התלמידים דפנה פרל ושלי גרינפלד. ארט דירקטוריות ותיקות בענף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה