זינדין זידאן ולאנס אמסטרונג רוצים שתעשו איתם "גל" דרך הרשת
מותג הכביסה Ariel עולה בקמפיין חברתי אינטראקטיבי בינלאומי בכיכובם של ספורטאים בינלאומיים מוכרים, הקוראים לגולשים להעלות סרטונים אישיים המניפים את ידיהם כ"גל" למען עמותת Right To Play. במסגרת הקמפיין על כל גל אנושי שיעלה לאתר - תתרום אריאל 1$ לעמותה.
מטרת הקמפיין, לקראת אולימפיאדת בייג'ינג 2008, הינה ליצור תנועת גל ("wave") ענקית, אשר תתנהל כולה דרך אתר המיועד לשם כך באינטרנט. הקמפיין קורא לגולשים להעלות סרטונים אישיים, אשר בהם הם מצולמים כשהם מבצעים את תנועת הגל, כאשר המותג מתחייב לתרום דולר אמריקני אחד על כל סרטון שיעלה לאתר.
ספורטאים נבחרים ברחבי העולם, כדוגמת רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג והכדורגלן, זינדין זידאן התגייסו בהתנדבות לקמפיין. הספורטאים יעלו את סרטוניהם לאתר, תוך שהם מעודדים את בני מולדתם ומעריציהם ברחבי העולם, לנהוג כמותם ולהגביר את כמות הסרטונים, על מנת להגדיל את התרומה הכלכלית, התמיכה והגאווה הלאומית.
הכסף שייתרם יועבר לעמותת "Right To Play" אשר הינה כלי בינלאומי העושה שימוש בספורט למען התפתחות אישית של ילדים מקהילות הסובלות מרעב, עוני ומלחמה. המטרה היא לעודד את אותם ילדים לבנות מיומנויות אישיות, לשפר את התנאים בהם הם גדלים ולפתח כישרונות ספורטיביים המצויים בהם.
ניתן להעלות סרטונים מכל מצלמת וידאו שהיא: אישית, אינטרנטית ואף מהטלפון הסלולארי. ניתן להצטלם ברקע המזוהה עם המדינה, על מנת להגביר את תחושת הגאווה ולעודד אחרים לעשות כן.