פרוקטר אנד גמבל מעבירה את תקציב הפרסום של GILLETTE ל- גיתם BBDO
איזה כייף שיש חברים בחו"ל; סוכנות הפרסום העולמית BBDO מקבלת לידיה את תקציב הפרסום וגם בארץ גיתם BBDO תזכה בתקציב הענק
תקציב הפרסום של GILLETTE עובר ל- BBDO: פרוקטר אנד גמבל העולמית הודיעה השבוע כי החל ב- 1 ביולי 2008, תקציבי הפרסום של ג'ילט , דורסל ובראון יעברו לטפולה של סוכנות הפרסום הבינלאומית BBDO.
אחת המרוויחות מהמעבר של פרוקטר אנד גמבל היא כאמור הסניף הישראלי של BBDO - גיתם, אשר יקבל לידיו את תקציב הענק ויטפל במותגים אלו. מי שייאלץ להיפרד מתקציב הפרסום הם משרד הפרסום פוגל Ogilvy וטריו שטיפלו בתקציב בשנה החולפת.
סך תקציב הפרסום לשנת 2007, של מותגי ג'ילט, דורסל ובראון בישראל עמד על 13.5 מיליון דולר במחירי יפעת.