"1 בחודש": הפרסומת הזוכה היא תפוצ'יפס שמן זית – גולני-צנחנים
לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש מאי במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "תפוצ'יפס שמן זית – גולני-צנחנים" של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-42 נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.
במקום השני: "לאומי – 30+ - אהבה במכבסה", של פרסום מקאן אריקסון, עם 39 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו- 15% עבור קריאטיביות. במקום השלישי: "דואר ישראל – מט"ח ללא עמלות – אלי פיניש", של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עם 36 נקודות – 8% עבור תרומה למותג ו-20% עבור קריאטיביות.
1 בחודש - הדירוג המלא של פרסומות חודש מאי
1.תפוצ'יפס שמן זית – גולני – צנחנים 2.לאומי – 30+ - אהבה במכבסה 3.דואר ישראל – מט"ח ללא עמלה – אלי פיניש 4.ישראכרט MORE – דחיית לידה 5.צומת ספרים – בהודו קונים הרבה בשקל. אבל ספר? 6.שטראוס קרמיסימו mood – סימני אהבה – עלמה זק 7.אורנג' – רסיסים – מופע עבודה עברית בפארק 7.מולר – היוגורט שהטבע עושה 8.יטבתה – חיילים – רינגטון "בולרו" 9.תנובה יופלה – 48 טעמים להספיק – מלאך המוות 10.מי עדן אקטיב – בחור משקשק את כל העיר