ניצני מיתון בשוק הפרסום ע"פ סקר ADMAN

חודש יוני האחרון לא מבשר טובות וממשיך בקו הירידה בביקוש לעובדים בענף
משה בנימין |

סקר ADMAN של החברה למשאבי אנוש לענפי הפרסום, השיווק והתקשורת, לחודש יוני מגלה תמונה קודרת של ניצני מיתון. זהו חודש שני של ירידה בדרישה לעובדים בענפי הפרסום והתקשורת.

סה"כ פורסמו בחודש יוני 84 משרות, לעומת 97 בחודש המקביל בשנה שעברה. עיקר הדרישה היתה ל: תקציבאים-33, תקציבאי מדיה-16, תקציבאי יחס"צ-12 וארטדיירקטורים-12

גינגי פרידמן מנכ"ל ADMAN מוסר: "חודשיים רצופים של ירידה בסדר גודל של כ-20% בדרישה לעובדים, אינם מבשרים טובות. לדעתי, האוירה של מיתון עולמי שעלול להגיע גם אלינו משפיעה על מצב הרוח של המעסיקים ומוצאת את ביטויה בגיוס העובדים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה