חברת "מדיצ'י מדיקל" עולה בקמפיין להשקת תחליף החלב השלישי בישראל - "אופטימיל"

הקמפיין בכיכובה של יעל בר זוהר יעלה בהשקעה של 5 מליון שקל
משה בנימין |

חברת מדיצ'י מדיקל עולה בקמפיין רחב היקף כמתחרה השלישית בשוק תחליפי החלב לתינוקות: "אופטימיל". הקמפיין עולה באמצעות מקאן אריקסון, תחת הקונספט: "אופטימיל – התחלה טובה לחיים".

את הקמפיין תוביל הפרזנטורית של מדיצ'י - יעל בר זהר. הקמפיין כולל פרסום בעיתונות באינטרנט ובטלוויזיה, פעילויות קידום מכירות ופעילות בקרב הקהל המקצועי.

לדברי יהודית ליבל, מנכ"לית ובעלים של מדיצ'י מדיקל: "אנו שמחים להשיק בישראל תרכובת מזון לתינוקות. בקמפיין מוצג אופטימיל העומד בדרישות ובתקנים המעודכנים ביותר המכיל את כל רכיבי התזונה הדרושים להתפתחות ולגדילה אופטימלית של תינוקות".

מדיצ'י תעלה בקמפיין אינטרנט נרחב באתרים המובילים ברשת וכן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה וחסות עם Y-net.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה