סלקום פותחת את הכיס לקראת הקיץ: תשקיע 20 מיליון שקל בפעילויות לצעירים
חברת הסלולר סלקום הודיעה היום (ג') על המהלך אותו תשיק לקראת קיץ 2008. במקביל לפלאפון ופרטנר גם סלקום תנסה לייצר ערך מוסף למותג באמצעות מוסיקה.
להבדיל מ-2 מתחרותיה בחרה סלקום לכוון ולמקד את עיקר מאמציהם בצעירים ולשם פעילות קיץ זו תחת השם "ווליום 2008" תשקיע סכום לא מבוטל של כ-20 מיליון שקל. סלקום מתככונת להעניק לדור הצעיר פעילות מוסיקלית חוויתית שתנוע מתחנה לתחנה ברחבי הארץ ותגיעה לשיאה ולסיומה ב"ווליום כנרת".
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום: "סלקום, ממשיכה לתמוך ולטפח את המוסיקה והתרבות הישראלית ברחבי הארץ זו השנה הרביעית. השנה פעילות ווליום, כבכל שנה מתמקדת בקהל הצעירים ושמה דגש על טיפוח להקות צעירות, נאפשר לבני הנוער "לגעת במוסיקה", לחוות מוסיקה ישראלית ולהפגיש מספר רב של אנשים עם להקות צעירות".
עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "סלקום ממשיכה בפעילות משנת 2004 וממשיכה להוביל את עולם צעירים, וכמנהגה בשנים האחרונות תערוך גם השנה את אירועי המוסיקה והקיץ לצעירים. ווליום קיץ 2008 הוא מהלך כלל ארצי ומבודל מכל פעילות מוסיקלית שנעשתה בארץ. אנו נקיים פעילות חדשנית וייחודית בקונספט בינלאומי במס' ערים ברחבי הארץ כאשר הכוונה להעניק לבני הנוער חוויה מוסיקלית וסלולרית במסגרתה נקדם את המוסיקה הישראלית בכלל ולהקות צעירות בפרט".
בפעילות "ווליום בדרכים" תנסה סלקום להעתיק פעילות בינ"ל של מתחמי חוויה נידיים שעד כה השתמשו בו מותגים מובילים בעולם לצעירים כמו נייקי, ליווי'ס, ו- gap.
הפעילות הארצית של מסע המוסיקה הנייד יעבור במשך 27 יום ברחבי הארץ וישהה 4 ימים בכל אחת מהערים: אשדוד, תל אביב, באר שבע, ראשל"צ, אילת, חיפה ויסתיים בכנרת.
פסטיבל "ווליום כנרת" אשר יהווה את סיום הקיץ של פעילות סלקום המושקעת יתקיים בחוף גולן בין התאריכים 26-28 באוגוסט וצפויים להגיע אליו כ- 40,000 צעירים. במסגרת הפסטיבל יתקיים גם גמר התוכנית "כוכב נולד 6" אשר הולכת עם סלקום כבר שנים רבות.
הדמיית המתחם של סלקום בכינרת
מחיר הכרטיס ללקוחות סלקום הינו 75 שקל ל-3 ימי הפסטיבל. אורחים שאינם לקוחות סלקום יצטרכו לשלם יותר, בהפרש ניכר ויוכלו לרכוש כרטיס בעלות של 200 שקל לכל האירוע.