פרסום קואטרו מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי זכה בתקציב הפרסום של "אריאל -פרומול"
"אריאל -פרומול" היא חברת ניהול הקניונים של קבוצת נכסי אריאל; תקציב הפרסום מוערך בהיקף של כ-2 מליון שקל
פרסום קואטרו, משרד הבוטיק מקבוצת אדלר חומסקי& ורשבסקי זכה בתקציב הפרסום של "אריאל -פרומול" חברת ניהול הקניונים של קבוצת נכסי אריאל בהיקף של כ-2 מליון שקל.
גדעון יניב מנכ''ל קואטרו: ''במסגרת התקציב נמתג את אריאל פרומול וננהל את הפרסום של 7 קניונים ומרכזים מסחריים ברחבי המדינה''.
מינוי קואטרו לניהול תקציב הפרסום נעשה במסגרת הערכות של חברה "אריאל-פרומול" לקראת מיתוג הקניונים שבניהולה ומתוך מחשבה להשבחת הנכסים עבור לקוחותיה .
במסגרת התקציב נכללים קניון הגבעה (החדש בגבעת שמואל) , מול זכרון (החדש) מרכז הקריה באשדוד, מרכז ויצמן ועוד.