פרסום קואטרו מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי זכה בתקציב הפרסום של "אריאל -פרומול"

"אריאל -פרומול" היא חברת ניהול הקניונים של קבוצת נכסי אריאל; תקציב הפרסום מוערך בהיקף של כ-2 מליון שקל
משה בנימין |

פרסום קואטרו, משרד הבוטיק מקבוצת אדלר חומסקי& ורשבסקי זכה בתקציב הפרסום של "אריאל -פרומול" חברת ניהול הקניונים של קבוצת נכסי אריאל בהיקף של כ-2 מליון שקל.

גדעון יניב מנכ''ל קואטרו: ''במסגרת התקציב נמתג את אריאל פרומול וננהל את הפרסום של 7 קניונים ומרכזים מסחריים ברחבי המדינה''.

מינוי קואטרו לניהול תקציב הפרסום נעשה במסגרת הערכות של חברה "אריאל-פרומול" לקראת מיתוג הקניונים שבניהולה ומתוך מחשבה להשבחת הנכסים עבור לקוחותיה .

במסגרת התקציב נכללים קניון הגבעה (החדש בגבעת שמואל) , מול זכרון (החדש) מרכז הקריה באשדוד, מרכז ויצמן ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה