הקרב בשוק משקאות האנרגיה מתעורר: XL נכנס לרשתות אלונית, AM:PM וחצי חינם
משקה האנרגיה XL חתם הסכם מכירה עם רשת אלונית, רשת AM:PM וחצי חינם אשר יוסיפו כ- 130 נקודות מכירה נוספות של המוצר וצפויים להגדיל את נתח השוק של המותג. שתי הרשתות החליטו להכניס את XL, לאחר שעד כה נמכרו ברשת שני מותגים בלבד.
בשנת 2007 עקף המותג XL את רד בול בשוק הישראלי, הן במונחי ליטרים והן במונחים כספיים. בנוסף, בסקר שערך מכון ברנדמן השיג XL מודעות בלתי נעזרת למותג בהפרש של 10% בלבד מרד בול, בקרב קהל היעד של בני 18 עד 24, כאשר 63.7% מהצעירים שנשאלו איזה משקה אנרגיה הם מכירים, ציינו את XL.
עם זאת, ראוי לציין שבעת פתיחת זירת משקאות האנרגיה בישראל הוביל רד-בול. בשנים האחרונות נעלם המותג ממדפי החנויות ובעקבות זאת גם ממודעות הצרכנים עקב בעיות שיווק חוזיות כאלו ואחרות, ולאחרונה הוא חוזר ומחזק את מעמדו בענף.
קטגוריית משקאות האנרגיה, נכנסה לישראל בשנת 1999 ומאז היא בצמיחה אדירה ומובילה את הגידול בקטגוריית המשקאות. חברת XL נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2001 ומאז היא צומחת באחוזים ניכרים בכל שנה ושנה.
אמין שמשום, מנהל מותג XL בישראל: "כיום ישנם מספר מוצרי צריכה שהיעדרותם מן המדפים מורגשת מאוד ללקוחות וכתוצאה מכך גם לקמעונאים. משקה האנרגיה XL הוא מוצר כזה, שכן הדרישה מצד הצרכנים עולה - הודות לנאמנות שמתפתחת בקרב הלקוחות למותג והעלייה בדרישת משקאות אנרגיה במהלך היום".