רק בישראל: שלמור אבנון עמיחי - הראשונים בעולם שיפיקו סרט מקומי למותג הבירה סטלה

אחרי אישור ראשוני וייחודי - מבשלות בירה ישראל המשווקות את מותג הפרימיום "סטלה ארטואה" יעלו בקמפיין פרסום בשווי 3 מיליון שקל
משה בנימין |

מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג בירת סופר הפרימיום סטלה ארטואה, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של כ- 3 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, תחת הסיסמא: " Perfection has its Price: Stella Artois:

ישראל היא המדינה הראשונה בעולם אשר קיבלה את האפשרות להפיק סרט פרסומת למותג סטלה ארטואה. הקמפיין מורכב מ- 4 סרטים קצרים באורך 6 שניות שבמרכזם עומד בקבוק סטלה ארטואה תחת הסיסמא" Perfection has its Price "Stella Artois: וממצב את סטלה ארטואה כבירה הכי יוקרתית בישראל.

אורית עזרא, מנהלת מותג סטלה ארטואה: "מאז השקת סטלה ארטואה בישראל, לפני 4 שנים קיים גידול עקבי במכירות בשיעור של עשרות אחוזים מידי שנה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה