דומינוס פיצה בקמפיין חדש המוביל את טרנד הבריאות ברשת: תשקיע 2 מ' שקל

הקמפיין עולה באמצעות זרמון גולדמן; הרשת שכרה את שרותיו של השף גלעד דולב, היועץ הקולינרי לכל תמהיל המוצרים שהרשת מציעה
משה בנימין |

"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצות, עולה בימים אלה בקמפיין פרסומי חדש, המקדם את מסר הטריות שמלווה את הרשת מאז היווסדה. הסלוגן החדש שנבחר לקמפיין: "IT'S FRESH. IT'S DOMINO'S", מגלם בתוכו את ערכי הטריות, האיכות והטעם של מוצרי הרשת.

סרטון הטלוויזיה שהופק באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, ישודר בערוצי הטלוויזיה 2 ו- 9. כמו כן, תיערך הפצה רוויה לכמיליון בתי אב ודיוור ישיר ללקוחות החברה.

במסגרת קמפיין הקיץ, "דומינו'ס פיצה" שכרה את שרותיו של השף גלעד דולב, היועץ הקולינרי לכל תמהיל המוצרים שהרשת מציעה. בהתאם לכך, תפריט הקיץ החדש נבחן בקפידה תוך כדי התאמה מלאה לחיך הישראלי.

לדברי יוסי אלבז, מנכ"ל "דומינו'ס פיצה" בישראל: "רצינו לחזק את חוויית הטעם של הלקוח ולכן שכרנו את שרותיו של יועץ קולינרי, בכדי לספק לקהל לקוחותינו את המוצרים הטעימים ביותר שניתן להציע בקטגוריית משלוחי הפיצות בישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה