מקאן אריקסון הוא "אלוף האלופים": זוכים ב-Grand Effie על מהלך ההחדרה של Kotex Young

בטרם נרגעה ההתלהבות מהזכיות בתחרות ה"קקטוס" ממשיכים לקצור במקאן אריקסון הצלחות - הפעם בתחרות האפי, יחד עם חוגלה קימברלי; עוד זכו, פרטנר, סלטי צבר וקמפיין ההדממה למען החטופים
משה בנימין |

תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי - ה- Effie Awards הפגישה שוב בתוך חודש אחד את בכירי ענף הפרסום והשיווק בכדי להעניק פרסים אחד לשני, הפעם על המהלכים האפקטיביים ביותר מהשנה החולפת. התחרות מנוהלת ע"י המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) בשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום בישראל.

לא הרבה השתנה מטקס ה"קקטוס" האחרון שהתקיים (ומהווה סוג של קרוב משפחה לאפי) וגם אתמול בערב (א') משרד הפרסום הגדול במדינה - מקאן אריקסון יצא בחיוך גדול אחרי זכייה בפרס החשוב מכולם - Grand Effie הנחשב למהלך השיווק והפרסום של השנה. המהלך שהביא למקאן את הזכייה בפרס היה השקת Kotex Young של חברת חוגלה קימברלי.

אין רגע דל במקאן: מעבר לזכייה בגראנד זוכים בעוד 4 קטגוריות נוספות

בקטיגוריית אפי פלטינום, המכובדת מאוד גם היא, זכתה חברת פז חברת נפט בע"מ על המהלך רשת חנויות נוחות yellow של, מי אם לא, משרד הפרסום McCann Erickson.

בקטגוריית "מוצרי צריכה - לא מזון" זכתה חברת חוגלה קימברלי על המהלך Huggies Jeans – השקת חיתול הג'ינס הראשון. דפוס הפעולה המרשים של מקאן אריקסון ממשיך גם כאן, כאשר גם המהלך הזוכה הזה יצא מאותו משרד הפרסום - McCann Erickson.

בקטגוריית "מוצרי צריכה - לא מתכלים" זכתה חברת לקסוס ישראל על המהלך החדרת המותג לקסוס לשוק רכבי היוקרה בישראל של פובליסיס אריאלי.

בקטגוריית "מוצרי צריכה - מזון" זכתה חברת סלטי צבר על המהלך צבר חומוס של ניהאד הירדני - שוברים מחדש את שיאי האותנטיות של משרד הפרסום McCann Erickson;

בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית זכה קמפיין משפחת החטופים על המהלך שנה לחטיפה: רתימת התקשורת הישראלית למאמץ להשבת החטופים הביתה של משרד הפרסום Y&R Interactive מקבוצת שלמור אבנון עמיחי.

בקטגוריית פיננסים, לימודים ושירותים זכה בנק דיסקונט + דיסקונט משכנתאות על המהלך משכנתא מסובסדת של משרד הפרסום יהושע TBWA;

בקטגוריית תקשורת, מדיה, הייטק ומחשוב (כולל אינטרנט) זכתה חברת פרטנר תקשורת על המהלך orange "בול בשבילך" של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.

בקטגוריית מגזרים, שנוספה השנה לתחרות, זכתה חברת חוגלה קימברלי על המהלך השקת Kotex Young של משרד הפרסום McCann Erickson.

פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל: "תחרות ה- Effie Awards הצליחה למצב את עצמה כאחד המותגים המקצועיים והמובילים ביותר בעולם השיווק והפרסום. השותפות שבין המפרסמים והפרסומאים מוכיחה את עצמה משנה לשנה, ומצליחה לתת ביטוי לאסטרטגיית השיווק ולפן הקריאטיבי".

"הגידול הדרמטי השנה במספר המהלכים השיווקים שהוגשו לתחרות מצביע על ההעצמה במרכזיותו של השיווק בעולם העסקי, זאת לצד התמקצעות החברות המשווקות וחברות הפרסום. מזה מספר חודשים אנו פועלים מול הנהלת אפי העולמית על צרופה של ישראל לתחרות האירופאית הצלחתו של המהלך תתרום גם לרמת הפעילות השיווקית בארץ וגם לתחרות האירופאית".

לתחרות ה- Effie, תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי, המנוהלת ע"י המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) ובשיתוף איגוד השיווק הישראלי ואיגוד חברות הפרסום נרשמה השנה היענות שיא.

לשלב הראשון של התחרות שהסתיים השבוע הוגשו 79 מהלכים שיווקיים מ- 56 חברות במשק הישראלי ו- 24 משרדי פרסום, זאת לעומת 52 עבודות שהוגשו שנה שעברה. חבר השופטים כלל למעלה מ- 50 שופטים, בתוכם אנשי אקדמיה, נציגים של המפרסמים ושל הפרסומאים, אנשי יחסי ציבור, ייעוץ ומחקר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה