Boost בפרסום מקוון: חברת MediaBoost השלימה סבב גיוס של 4.7 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמת שיווק מקוונת המשלבת טכנולוגיית רכש מדיה, אנשי קריאייטיב, מפרסמים ומשקיעים, ביניהם קבוצת BRM ועוד
משה בנימין |

חברת MediaBoost, המפעילה פלטפורמה לשיווק ולפרסום באינטרנט, השלימה סבב גיוס של 4.7 מיליון דולר. בסבב הגיוס השתתפו קבוצת BRM Vertex Venture Capital וקרן תעוזה.

חברת MediaBoost פיתחה פלטפורמה פתוחה שמפגישה בין לקוחות, מפרסמים, אנשי שיווק, אנשי קריאייטיב ומשקיעים פיננסיים. הפלטפורמה הייחודית של MediaBoost מתבססת על טכנולוגיית רכש מדיה, אשר תביא ליצירת תהליך שיווקי חדשני, שבו לכל אחד מהמשתתפים תהיה היכולת לייעל ולמקסם את תוצאותיו העסקיות מפעילות השיווק באינטרנט והמסחר במדיה.

הטכנולוגיה שפותחה בחברה ושעליה מבוססת הפלטפורמה כבר משרתת עשרות משווקים ומפרסמים בארה"ב ובאירופה.

לדברי אלי ברקת, יו"ר קבוצת BRM, "הפתרון החדשני שפיתחה MediaBoost ישנה את התפיסה המוכרת היום בשוק הפרסום המקוון. אנחנו מאמינים שהחברה תביא למהפיכה ותשנה את כללי המשחק בתחום ואת האופן שבו פועלים השחקנים בשוק".

אבי קרבס, מנכ"ל קרן תעוזה: "תעוזה השקיעה בחברה לראשונה לפני כשנה, ומאז ליווינו את התהליך שבו הרעיון החדשני הבשיל לכדי מוצר ממשי. לאור ההצלחות שקצרה MediaBoost והצוות הייחודי שהצליחה לגבש, החלטנו להמשיך ולהגדיל את השקעתינו. אנו מאמינים כי החבירה לקבוצת BRM ול-Vertex נותנת גב חזק ויציב לחברה, שבאמצעותו תוכל להפוך במהירות לשחקן דומיננטי".

לדברי אלון מטס, מנכ"ל MediaBoost, "המערכת שפיתחנו בשנתיים האחרונות מהווה כלי תחרותי משמעותי בעולם השיווק והפרסום באינטרנט, שבו גורם המפתח הוא רכישת לקוחות באופן יעיל ורווחי. ההשקעה הנוכחית תאפשר לנו לממש את הפוטנציאל הטכנולוגי ולתרגם אותו לחזון עסקי: קיום מפגש בין כל הגורמים שמובילים מהלך שיווקי להצלחה".

MediaBoost הוקמה בשנת 2005 על ידי אלון מטס, שהיה ממקימי אתר חבר'ה והמייסד של פורטל ההנצחה הגדול בעולם, Memory-Of. לפני כשנה הצטרף לחברה כמשקיע וכסמנכ"ל הפיתוח העסקי אורי שטרייכמן, שהיה סמנכ"ל השיווק של אמפייר אונליין. החברה מעסיקה במשרדיה שבאור-יהודה כ-20 עובדים מתחומי התוכנה, המתמטיקה והפרסום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה