בורודה קפלן זכה בהתמודדות על תקציב הפרסום של EXCELLNET-DMO

משרד הפרסום, מקבוצת אדלר-חומסקי זכה בהתמודדות וימשיך ללוות את DMO; התקציב השנתי יעמוד על 14 מיליון שקל
משה בנימין |

משרד הפרסום בורודה קפלן, מקבוצת אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של EXCELLNET-DMO. היקף התקציב השנתי של הרשת החדשה למכירת מחשבים ומוצרי דיו חלופיים הינו 14 מיליון שקל.

לדברי דורון עמית, מייסד ובעלים רשת DMO, "החלטנו להמשיך ולעבוד עם בורודה-קפלן שמלווה אותנו בהצלחה מאז הקמת רשת DMO".

עמית הוסיף, "מטרתנו היא להפוך את רשת EXCELLNET-DMO לגורם מרכזי ומוביל בתחום מכירות המחשבים והדיו בשוק הישראלי כבר במהלך המחצית הראשונה של 2009".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה