כוכב נולד 10 איטן
צילום: יח"צ
רייטינג

גם בערב של שידורים חוזרים: 'כוכב נולד' רושמת רייטינג פושר - ומקבלת 25.7%

כבר אין יותר משחקים עתירי רייטינג בערוץ 9, ובערוץ 10 מניפים משום מה דגל לבן - ולמרות זאת, תחרות הכישרונות הוותיקה של 'קשת' מדשדשת
אלכסנדר כץ | (5)

למרות שבערוץ 10 הציבו שידורים חוזרים בפריים-טיים, ובערוץ 9 סיימו לשדר את טורניר היורו שנגמר לפני יומיים, המותג הוותיק והחזק של 'קשת' לא מצליח לזנק מעלה. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'כוכב נולד' (קשת, ערוץ 2), עם סיומו של מחנה האימונים באילת, רשם רק 25.6%, נמוך מזה של השבוע שעבר.

מנגד, בערוץ 10 שידור חוזר של הסדרה של אורלי וילנאי וגיא מרוז 'חינוך יקר', קיבלה 8.8%, ושידור חוזר של 'החברים של נאור' עם 6.9%. הסדרה' 30 שקל לשעה' (ערוץ 1) עם 4.3%.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

שידור חוזר של 'עבודה ערבית' (קשת, ערוץ 2) קיבל 13%' ושידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) עם 10.1%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 7.6%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.3%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) רשמה 11.5%, מול 8.5% ל'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10). 'בוא לאכול איתי' (ערוץ 1) קיבלה 3.1%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 19.3%, 'חדשות 10' עם 10.9%, 'מבט' (ערוץ 1) רשמה 4.2%.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דופקים את ערוץ 1 ברייטינג! (ל"ת)
    רון 03/07/2012 20:54
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אלמוג 03/07/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    נמאס מה"כוכב" הזה כבר אם אני שמת על מוזיקה ועל גילוי כשרונות חדשים לא רואה את התוכנית הזאת כבר אז באמת משהו שם כבר רקוב
  • 3.
    ירדנה היפה 03/07/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    תכניות בנאליות ומשעממות. פלא שהצופים בורחים? רק טמבלים נשארים לראות כשממול יש את הוט יס והאינטרנט
  • 2.
    איציק 03/07/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    העריכה מעיקה על הצופה ומתישה אותו, יותר ויותר מתמקשים בסיפורים הלא מעניינים (אני מפחדת מכפות) ופחות במוזיקה ובריאליטי.
  • 1.
    03/07/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    היא כתובה טוב, משוחקת לא רע (לאחר שנפטרו מהצחוקים המודבקים) אז בכלל היא נראית נהדר. מתי יצולמו פרקים חדשים ?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״