גם בערב של שידורים חוזרים: 'כוכב נולד' רושמת רייטינג פושר - ומקבלת 25.7%
למרות שבערוץ 10 הציבו שידורים חוזרים בפריים-טיים, ובערוץ 9 סיימו לשדר את טורניר היורו שנגמר לפני יומיים, המותג הוותיק והחזק של 'קשת' לא מצליח לזנק מעלה. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'כוכב נולד' (קשת, ערוץ 2), עם סיומו של מחנה האימונים באילת, רשם רק 25.6%, נמוך מזה של השבוע שעבר.
מנגד, בערוץ 10 שידור חוזר של הסדרה של אורלי וילנאי וגיא מרוז 'חינוך יקר', קיבלה 8.8%, ושידור חוזר של 'החברים של נאור' עם 6.9%. הסדרה' 30 שקל לשעה' (ערוץ 1) עם 4.3%.
שידור חוזר של 'עבודה ערבית' (קשת, ערוץ 2) קיבל 13%' ושידור חוזר של 'אל תשאל' (קשת, ערוץ 2) עם 10.1%. 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 7.9%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) רשמה 7.6%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 5.3%.
ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) רשמה 11.5%, מול 8.5% ל'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10). 'בוא לאכול איתי' (ערוץ 1) קיבלה 3.1%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 19.3%, 'חדשות 10' עם 10.9%, 'מבט' (ערוץ 1) רשמה 4.2%.
- 5.דופקים את ערוץ 1 ברייטינג! (ל"ת)רון 03/07/2012 20:54הגב לתגובה זו
- 4.אלמוג 03/07/2012 11:17הגב לתגובה זונמאס מה"כוכב" הזה כבר אם אני שמת על מוזיקה ועל גילוי כשרונות חדשים לא רואה את התוכנית הזאת כבר אז באמת משהו שם כבר רקוב
- 3.ירדנה היפה 03/07/2012 10:31הגב לתגובה זותכניות בנאליות ומשעממות. פלא שהצופים בורחים? רק טמבלים נשארים לראות כשממול יש את הוט יס והאינטרנט
- 2.איציק 03/07/2012 10:28הגב לתגובה זוהעריכה מעיקה על הצופה ומתישה אותו, יותר ויותר מתמקשים בסיפורים הלא מעניינים (אני מפחדת מכפות) ופחות במוזיקה ובריאליטי.
- 1.03/07/2012 09:44הגב לתגובה זוהיא כתובה טוב, משוחקת לא רע (לאחר שנפטרו מהצחוקים המודבקים) אז בכלל היא נראית נהדר. מתי יצולמו פרקים חדשים ?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
