ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מכה לכחלון: מחירי הדירות עלו 0.5% והנתון הקודם עודכן מעלה

הלמ״ס בפרסום החודשי למחירי הדיור. ירידת המחירים של חודש שעבר עודכנה משמעותית
 |  70
שוק הדיור
Share
מחירי הדירות חזרו לעלות. מדד מחירי הדיור של הלמ"ס שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בצמוד לפרסום מדד המחירים לצרכן רשם בחודשים דצמבר- ינואר עלייה של 0.5%. כלומר מי שחיפש לראות התחלה של מגמת ירידה במחירי הדירות לאחר שהנתון בחודש הקודם הראה ירידה משמעותית, התאכזב. יותר מכך, בלמ"ס עדכנו את הנתון הקודם מירידה של 1.2% לירידה של 0.5% בלבד. הסיבה לעדכון מטה של הנתון הקודם הייתה הורדת משקל נתוני מחיר למשתכן ומחיר מטרה (מהלך לחלוטין מתבקש שכן דירות אלו אינן קשורות לשוק הרחב ואינן חלק מהשוק החופשי שכן הן אסורות למכירה למשך 5 שנים). 


בחישוב שנתי, מהשוואת העסקאות בחודשים דצמבר 2016- ינואר 2017, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, מחירי הדיור עלו ב-6.3%. מהשוואות העסקאות בחודשים נובמבר - דצמבר 2016, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, עלו המחירי ב-6.6%.

הלמ״ס מסבירים כי בחודש זה, לראשונה שקללו בנפרד את מחירי דירות מחיר למשתכן ומחיר מטרה במדד. זאת לטענתם משום קבלת נתונים המאפשרים זיהוי עסקאות אלו. כמו כן, בחודשים הקרובים יחלו לפרסם פילוח של מחירי הדיור על פי מחוזותנזכיר כי בעדכון מדד מחירי הדיור של חודש שעבר, נרשמה ירידה משמעותית ושלא נראתה כאן עשור של 1.2% במחירים. ירידה זו עודכנה כאמור לירידה מתונה של 0.5% בלבד (זאת משום שנתוני הלמ״ס אירעיים משך 3 חודשים וצפויים לעדכון). לפני ירידת מחירים זו במדד, במשך תקופה המחירים עלו ובמקביל נרשמה ירידה בהיקף העסקאות. הפרסום אודות ירידת המחירים, בחודש שעבר, עורר תקווה כי ׳השוק משנה כיוון לירידות מחירים׳ וכעת לפי שעה- אין שינוי במגמה.לעניין העסקאות והפעילות המתונה בשוק הדיור, בנק ישראל פרסם השבוע כי ״לפי הנתונים על סך העסקאות, היקף הפעילות בשוק ממשיך להתמתן. במחצית השנייה של 2016 עמד סך העסקאות הממוצע על כ-7,300 בלבד, לעומת 8,300 במחצית הראשונה, והחלק שעסקאות המשקיעים מהוות בסך העסקאות ממשיך להיות נמוך ועומד על כ-20%״. גם על לפי נתונים עדכניים שפרסם הכלכלן הראשי במשרד האוצר לפני כיומיים, בחודש ינואר 2017, נרכשו 9,700 דירות בלבד, ירידה של 5% בהשוואה לחודש הקודם.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

70 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 שר העושק 16/03/2017 19:52 הרג את כל המדינה במסים ותכלס כלום (ל"ת)
33 סדאם חוסיין 16/03/2017 14:41 10 שנים עובדים על כולנו בעיניים ובינתיים המשקיעים
אונסים אתנו בשכר דירה!!! עשר שנים!!! חתיכת דור דפוק, אתם ממשיכים להאמין להבטוח של הממשלה? טיפשים
32 דור של עצלנים 16/03/2017 12:45 מאז שסיימתי צבא לפני 10 שנים מבטיחים ירידת מחירים
וכלום ושום דבר חבל שלא קניתי ב 2010. מטומטם שהקשבתי לטיפשים של הממשלה. הייתה לי הזדמנות לקנות דירת 3 חדרים עם ממ"ד ב 500 אלף שקל. מאז המחירים עלו פי 2!!!!
משקיע וותיק 18/03/2017 11:15 אם לא תקנה עכשיו תבכה כשהמחירים יגיעו ל2 מיליון ומעלה (ל"ת)
31 turi 16/03/2017 11:22 מי שגבר שיקנה עכשיו נדל"ן
בועה מוגדרת בסביבות 80 משכורות לדירה, אנחנו כבר מרחפים באיזור 170 משכורות לדירה. מי שגבר שיתמודד עם המספרים האלו. תשואה למשקיעים קרוב ל 2 אחוז באיזור המרכז והמשכנתאות בשמיים (כבר עכשיו!)
30 איציק 16/03/2017 11:05 שום מכה ושום בטיח
דשדוש בנפח עסקאות נמוך מאותת על נפילה קרובה
בעל דירה 17/03/2017 11:47 תמשיך לדשדש ברחוב (ל"ת)
29 אריאל 16/03/2017 09:38 המשק הישראלי צועד בדרך למיתון וקריאה כלכלית
התסריט של הסבפריים של ארצות הברית עומד להגיע לישראל ובגדול הבועה הנדלנית תתפוצץ על הקבלנים והבנקים.חדלות הפרעות נמצאת בפתח.בנוסףקריסת הדולר תפיל את היצואנים.מחנק האשראי ילך ויגדל.תמרור אזהרה אדום לשווקים.ראו הוזהרתם
בוריס 16/03/2017 10:48 סלח לי אריאל אבל אתה מטומטם. למה? כי הסאבפריים בארה"ב..
לא היה בגלל מחירי דירות גבוהים אלה, בגלל שהבנקים נתנו משכנתאות ניתנו למעמד נמוך בלי לבדוק את האיתנות פיננסית שלהם והמשכנתאות ניתנו בסכומים של 100-120% משווי דירה. אנשים לקחו משכנתא ועוד נשאר להם כסף וכשלא יכלו להחזיר אותה היה להם יותר כלכלי לפשוט רגל ולא לשלם אותהכי הם קיבלו מהבנק יותר כסף ממה שהבנק קיבל מערך הדירה. תסכיל קצת.
המוכיח 16/03/2017 11:23 בוריס עזוב. אל תוכח לץ פן ישנאך הוכח לחכם ויאהבך (ל"ת)
איציק 16/03/2017 11:06 קשקוש בוריס
יש בישראל סאב פריים. הוא נמצא בהלוואות לכל מטרה לשם השלמת הון עצמי.
בוריס 16/03/2017 11:48 איציק ההלוואת לכל מטרה לא קשורה לסבפריים ולא למה שקורה
פה בארץ. אפשר לקרוא לזה במילים פופוליסטיות כמו שכולם אוהבים "בועת נדלן" או כל מילה אחרת אבל זה לא סב פריים. לכל דבר יש את השם שלו. אז בו נקרא לירידה של 0.5% במחירי דירות לקריסה של מחירים..
סדאם חוסיין 16/03/2017 12:43 הבנקים לא טיפשים. הם שואלים אם יש לך הלוואה ומבקשים
תלושי משכורת אחרונים.
28 ולוולה 16/03/2017 09:11 עלות קרקע משפיעה על מחיר הדירה
המחיר הזוכה באזור מסוים הופך להיות מחיר הפתיחה במכרז הבא באותו אזור, וזה דוחף מעלה את מחירי הקרקע. כל עוד לא תשונה מדיניות זו, מחירי הקרקע ימשיכו לעלות. ואתם מחירי הדירות מגיע לכל חייל קרבי שהישתחרר חלקת קרקע בנגב או בגליל שיוכל להקים בית ומישפחה בישראל .ולהתחיל את חייו ללא עול המשכנתא המטורפת שנאלצים לקחת היום. תמיכתחם ועזרתכם למהלך זה חשובה .
אלדו 16/03/2017 10:15 קרקע לא עולה כלום
זכויות בניה שמנפיק פקיד שוות מיליארדים. קרקע עם אפס זכויות שווה א-פ-ס קרקע עם זכויות שהנפיק פקיד ל-X מ"ר שווה 30 אלף כפול X
המוכיח 16/03/2017 10:22 לא רק קרקע. תראה איזה כמה משלמים עלויות פיתוח. פסיכי!!!
כרמי גת. שטח עולה 500 אלף שקל. קרקע עולה 700 אלף שקל ומעלה. ז"א שמחיר התחלתי של בית קרקע הוא 1.2 לפני אגרות נוספות שיש.
27 לילי-לכחלון 16/03/2017 09:09 מתנות עושות צרות תשאל את BB מחיר למסכן זו מתנה לקבלנים (ל"ת)
26 גוני 16/03/2017 08:33 שטויות במיץ
בפועל אין עסקאות. לא לקבלנים ומשרדי תיווך עברו לחצי מכח האדם. אחרי הקיפאון המצב ישתפר בעיקר לזוגות צעירים
25 יש ר א לי 16/03/2017 08:32 כחלון, תסיק מסקנות
פנה את הכסא
24 שקשוקה מן 16/03/2017 08:26 לחייב קבלנים שאוגרים קרקעות לבנות מיד או למכור
בעיר שלי היה תכנון משנת 1993 לבנות שכונה חדשה. היתה תב"ע מאושרת והכל. אתם יודעים מתי התחילו לבנות? רק ב 2015. ויש עוד מאות שכונות כאלו. אז שלא יבלבלו את המוח. עד שלא יהיה חוק שיפסיק את אגירת הקרקעות - המחירים יעלו.
בוריס 16/03/2017 10:51 צודק
צריך לחייב את הקבלנים הזוכים לבנות תוך שנה שנתיים, אם לא כנס של מאות אלפי שקלים. רק ככה אפשר לזרז את קצב הבנייה.
דודו 16/03/2017 09:05 זה לא בגלל הקבלנים - זה בגלל העיריות שלא נותנות אישורים (ל"ת)
המוכיח 16/03/2017 09:30 גם וגם. כולם שותפים למחדל (ל"ת)
בעל דירה 17/03/2017 11:48 המדינה מספסרת בקרקעות ומעלה מחירים ע"י שמירתן למחיר
למסכן.
23 בן אהרון 16/03/2017 06:13 למה אכזבה? הוא אומר במפורש שלא הבטיח להוריד מחירים !!! (ל"ת)
22 בן אהרון 16/03/2017 06:11 הבורות משרתת את הפוליטיקאים כי הציבור לא מבין שום דבר
לקנות היום דירה בריבית 5% בזמן ששכר דירה עולה 2.5% , ולחשוב שבמצב כזה כדאי לשלם משכנתא במקום שכירות, זה נובע אך ורק מבורות מוחלטת וחוסר הבנה !!! החשבון פשוט מאד לכל מי שלמד קצת כלכלה או קצת מתמטיקה. זו התאבדות כלכלית !!! שאף אחד לא יספר לכם סיפורים. חד משמעי התאבדות כלכלית. אז למה העדר רץ להתאבד כלכלית??? פשוט מבורות וחוסר הבנה. אין אפשרות אחרת. מי שמחזיק את המחירים בשמיים במסווה של תוכניות מחיר למשתכן זה שר האוצר שמייבש את השוק העיקרי ושומר בכך על מחירים גבוהים במחיר למשתכן לעשירון העליון.
המוכיח 16/03/2017 13:55 עפרא לפומה!!! שכחת שהריבית הייתה פה רצחנית!!!
על מה אתה מדבר?! היום זה הכי כדאי לקחת משכנתא בריבית 5% קבועה לא צמודה!!! פעם היית לוקח בריבית 15% ואפילו 20% קבועה לא צמודה (אם בכלל היו נותנים, כי בדרך כלל לא) ואם אנחנו מדברים פעם כל המשכנתאות היו צמודות ממד וגם החוב צמוד מדד והמדד עלה בצורה פסיכית. אחי, איפה אתה חי?! תלמד כלכלה!
21 הסטטיסטיקאי 16/03/2017 00:46 כל הסטטיסטיקה הזאת לא שווה שקל
אני מוכן להתחייב בפני כל אחד שהמחירים יורדים כבר בשנה הקרובה.כאשר הריבית על המשכנתא עולה יותר מהתשואה הממוצעת על הנכסים הכיוון ברור למטה. בדיוק כפי שהריבית ירדה והמחירים עלו כך יתרחש כעת מצב הפוך.... הריבית עולה והמחירים ירדו. תבדקו אותי בעוד מספר חודשים.
המתמטיקאי 18/03/2017 15:47 אני מוכן לקחת את ההתערבות
אני מתערב שב 2017 המחירים עולים בין 6 ל 10 אחוז. העליות בריבית המשכנתא יתמתנו אבל בכל מקרה הסטורית לריבית המשכנתא יש השפעה זניחה על השוק. מה שמשפיע יותר זה הריבית במשק שהסיכוי שתעלה השנה אפסי.
חחחח 16/03/2017 10:03 בודקים אותך שנים על שנים (ל"ת)
שני 16/03/2017 10:02 הענין הוא שאתה מדבר ממשאלת לב
אולי תתקיים בסוף ואולי לא. אתה פשוט מנחש.
20 תמשיכו לחיות באשליות 15/03/2017 22:23 תזכורת לאופטימים :לפני 5 שנים הבטיחו לכם שהמחירים ירדו (ל"ת)
19 אסף 15/03/2017 21:58 קניית דירה בזמננו = התאבדות כלכלית
המוצר הזה שנקרא דירה יקר, לא קונים מוצר יקר מחכים שיירד. כמו בכל מוצר: זהב, מתכת, בשר, ירקות ומכוניות (ולכל החכמים שיאמרו "אין קרקעות או מקום לבנות - אז תנו לי לחדש לכם שזהב ומתכת זה חומר גלם מתכלה ומחירו גם עולה וגם יורד)
שמטוב 16/03/2017 00:46 לא הפנמת שאין ירידות מחירי הדירות. הכל סיפורי סבתא. (ל"ת)
אבשלום 15/03/2017 23:16 זוג צעיר בהריון מתקדם....קנו כבר דירה בפריפריה!!!!
כולה שעה ברכבת לת"א. בנתיבות שדרות אופקים הדירות בחינם ללא כסף!! ( חצי חינם. ליתר דיוק) די לבכי ולנהי. גבר קח יוזמה ומשכנתא של כמה מיליונים ובנה לאהובתך בית !!!
המוכיח 16/03/2017 08:39 אבשלום, מקרית מלאכי וקרית גת לתל אביב הרבה פחות משעה!
אני גר באחת מהערים הללו. מקרית גת ברכבת לת"א זה 30 דקות. מקרית מלאכי יש אוטובוס ישיר מהיר לת"א ובקרוב תחנת רכבת. מחירי דירות לפני שנתיים 850 אלף לדירת 4 חדרים חדשה מקבלן. היום סביב 1.2 כנס לרשות המסים ותראה. אבל עדיין אפשר למצוא דירות טובות באזור טוב בשביל התחלה סביב 900 אלף יד שנייה.
אבשלום 15/03/2017 23:10 אסף הנכבד, כמה דירות יש לך? בן כמה אדני?
אם צברת 0 (אפס) דירות ואם אתה בן 35 אז אולי אינך יודע לזהות מחירים.
18 אדי 15/03/2017 21:45 לא קונה דירה במחיר בועה (ל"ת)
איש 18/03/2017 15:49 אל תקנה
אני רק מזכיר לך שכבר מ 2011 אתם אומרים שיש בועה. עכשיו תדמיין שיש לך אפשרות לחזור בזמן ל 2011 אתה קונה או לא קונה במחיר הבועה ?
17 דנידין 15/03/2017 21:24 פחלון-לך הביתה
נערי האוצר משגעים אותך עם ספינים. כמו שלא מתערבים בבורסה לא תוכל להתערב בנדל"ן. יורידו אותך בבחירות יגון שעולה .מיסוי דירה שלישית גרם לייקור השכירות בעשרות אחוזים וזה יפיל אותך. תתעורר!!!עם חיוך של לא מביאים מנדטים. תלמד מהאשכנזים!!!
16 בן אהרון. 15/03/2017 21:17 איך ירדו המחירים אם יותר משנה הפסיקו לשווק קרקעות לבניה
משווקים רק לתוכנית מחיר למשתכן. בשוק העיקרי יש מחסור חמור בקרקעות לבנייה. פשוט לא משווקים קרקעות. אז איך מצפים שהמחירים ירדו אם יוצרים מחסור קשה בקרקעות ודירות?
15 בן אהרון. 15/03/2017 21:14 הציבור עדר שרץ לקנות דירות למרות שזה הפסד בטוח!!!
הריבית יותר יקרה מהשכר דירה ועדיין יש מי שמאמין ששכר דירה זה לזרוק כסף!!! חוסר ההשכלה הכלכלית עולה הרבה כסף. הפוליטיקאים מפריחים ססמאות והציבור עיוור קונה את הססמאות. זה המחיר של הבורות. יקר מאד להיות חסר השכלה !!!
14 ' 15/03/2017 21:08 כל עוד מספר העסקאות קורס אין לכם מה להתלהב. השוק ירד.
עלייה של 0.5% (שנובעת מהורדת משקל מחיר למשתכן-שלא בצדק שהרי אלו דירות שנמכרות בשוק ) זה כלום בהינתן שוק קפוא , המומנטום רק הולך ונחלש , מי שלא מבין שהמגמה בפני שינוי יבין בהמשך.
הנקניק 16/03/2017 08:29 אתה מדבר בסיסמאות, אני מביא נתונים בדוקים מרשות המסים:
וש 2618 חלקה 38 גוש 2619 חלקה 80 סך הכל נמכרו 65 דירות מתוך 100 ועדיין לא התחילו בבניה!!!! תיכנס ותראה בעצמך, לא נתונים של מתווכחים, אלא רשות המסים בישראל מידע נדלן. ותראה את המחירים, ככה שאתה יכול להמשיך לכתוב מה שאתה רוצה, את האמת אי אפשר ללהסתיר.
אמיר 16/03/2017 07:03 שכחלון שיחק במספרים והגיע לירידה של 1.2% כולם צעקו
שזה המון ועשו הרבה פופים ושמופים אבל פתאום שמסתבר שבמציאות המחירים עלו בחצי אחוז פתאום זה לא הרבה ולא משקף. תבינו למרות שזה לא נראה לכם הגיוני מסתבר שאין פה בועה ולפחות בינואר אפילו לא היה קיפאון . באמת צר לי לאכזב אתכם ואני יודע שבאמת רציתם שהפעם זה יקרה אבל דיי בטוח שהמחירים לא ירדו בשנתיים הקרובות וככל הנראה ימשיכו לעלות בתקווה שברמה מתונה יותר.
אלעד 16/03/2017 05:56 אתה טועה
דירות מחיר למשתכן לא נמכרות בשוק כפי שאתה טוען אלא בהגרלה לסוג מסוים של דיירים וזה לא שוק חופשי.כל הרעיון של המדד הוא לשקף את המחירים בשוק החופשי כדי לקבל מגמה לאורך זמן ומחיר למשתכן בכלל בקטגוריה אחרת: של הגרלות מפעל הפיס...
13 אנסטסייה 15/03/2017 20:07 הדבר היחיד שיורד זה החזיה והתחתון שלי במלון
כשמזמינים אותי לליווי .....בטוח לא מחיר הדירה שלי
12 משה 15/03/2017 20:03 מחירי הדירות ירדו רק אם החיזבאללה יכבוש את הגליל
וכנראה זה יקרה בסוף השנה .....
חיים 16/03/2017 07:05 גם את זה קראת באתר של הפרכת מיתוסים?
היה שם מיתוס חיזבאללה לא יכבוש את הגליל? אבל שאפו על התחייבות לתאריך. אם אפשר בבקשה תאריך מדוייק להשלמת הכיבוש זה מאוד יעזור לי
ג'קי 16/03/2017 06:19 גם זאת אפשרות...
לא רק בגלל זה הם יכולים לרדת. אבל עם הסולידריות שיש בציבור כאשר תהיה מלחמה לא בטוח שיבואו הרבה מילואימניקים להגן על בתים לא שלהם....
11 שלום 15/03/2017 20:01 אני מציא לכחלון לבנות עץ
50 אמה ולתלות בו את הקבלנים, הבנקאים ,והיזמים הכי טוב שימכור תותים בכביש החוף בצומת אולגה. נטול השכלה בכלל בור ועם הארץ.
10 פחלון 15/03/2017 20:00 אני כחלון מה אכפת לי העיקר אני מחייך כל הדרך לבנק ...
מה לעשות אני טריפולטאי .....
9 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 15/03/2017 19:47 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת לפסיכו-הרצה עם טיפש
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
אני 18/03/2017 15:53 לא הבנתי כלום. אבל נראה שאתה צריך לשתות משהו
ולהרגע. אתה נשמע הסטרי ובהזיות פרנואידיות.
איתי 15/03/2017 20:40 מספיק
כל פעם אותו תגובה מהממתינים על הגדר. כל מי שממתין, לצערי נדפק רק יותר.
המוכיח 16/03/2017 08:37 נקודה כואבת. אני ואשתי חטפנו 10% בגלל מע"מ 0%
ואחרי שקנינו המחיר עלה בעוד 20% קנינו בפירפריה שקרובה יחסית לת"א, שם הזינוק היה חד הרבה יותר מאשר המרכז. דירה שעלתה לפני כשנתיים 850000 שקל, היום עולה סביב 1.2 ומעלה.
8 קלקלן 15/03/2017 19:45 והנתון לנובמבר-דצמבר עדיין לא סופי... (ל"ת)
7 כלכלן 15/03/2017 19:39 עליית מחירי הנדלן גרוע לכלכלה (ל"ת)
6 יוסי 15/03/2017 19:33 מי שחושב שמחירי הדירות ירדו חי אבל ממש חי בהכחשה (ל"ת)
5 דפוק כמו כולם 15/03/2017 19:27 הוא יעצור רק שיהרוס את ענף הבניה ויגרש את המשקיעים לחו'
אנשים יגורו ברחוב. השוכרים ממילא לא יכולים או לא מעונינים לרכוש דירות. הוא הולך עם הראש דרך הקיר וכולנו נשלם ביוקר
4 אנונימי 15/03/2017 19:12 לא נולד עוד המניאק שיעצור את מחירי הדירות!!! (ל"ת)
3 יעקב 15/03/2017 18:55 יאיר לפיד היה אחד משרי האוצר הטובים בישראל
תוך תקופה קצרה , יאיר לפיד הצליח לסגור גרעון עצום שיצר שטייניץ , והיה בדרך לפתרון בעית הדיור - תוך כדי שילוב חרדים בשוק העבודה ובצה"ל. ..וגם מע"מ 0 היה מצליח... .. כעת .נותרנו עם אפסים...והגרלות ...
חחחחחחחחח 15/03/2017 19:52 הבדיחה הכי טובה ששמעתי היום!גדול!!
לפיד סגר אפשרות לשילוב חרדים שכן יצר שנאה ואיבה תהומית בן המגזרים.וכן למי ששכח התברר שאף פעם לא היה גרעון 40 מיליארד-פשוט זה מה שתמיד אומרים נערי האוצר לשר האוצר ורק לפיד הפתי,הטיפש,שאינו מבין דבר וחצי דבר בפוליטיקה,כלכלה,פיננסים,חשבונאות-אכל את הלוקשים של נערי האוצר.מציע ללפיד שיחבור לסרנה-זה אותו רמה!
דב 15/03/2017 19:21 3-יעקב
אין ספק שאתה מדהים. הניתוח שלך את המציאות הוא מהמם. ממש פראבדה. זה לא יאומן כיצד בנית עולם מלא המבוסס על כרעי תרנגולת. חזק ואמץ, והמשך בדרכך זו. ברה"מ לא נעלמה. היא שבה לתחייה בהבל פה של אפס הבנה. רק תגיד, כמה קבלת מההוא לפיד? אולי גם אני אשתתף בחגיגה?
שני 16/03/2017 10:06 חבל שמגיבים בכלל לכאלו דברי הבל (ל"ת)
2 יושב על הגדר ומפסיד 15/03/2017 18:49 כחלון כישלון ויגרום להתפרצות ועלייה גדולה . (ל"ת)
1 שגי 15/03/2017 18:42 שיעצור את ריבית המשכנתאות אחרת לא ירד
הבתים למעשה עולים אנשים משלמים יותר מליון שח במשכנתא זה מיליון מאתיים
שמטוב 16/03/2017 00:41 נכון. אבל מה לעשות שרוב המגיבים פה הבריזו בשיעורי חשבון
הבריזו את הנושא של תשלומי ריבית וריבית דריבית. הם לא מבינם שריבית המשכנתא מייקרת מאוד את מחר הדירה (ההחזר הכולל של משכנתא יכול להיות כפול מגובה ההלוואה)
סדאם חוסיין 16/03/2017 09:39 שמטוב, פעם היו מחזירים פי 3 מההלוואה. אנשים שוכחים
שהמדד עלה בצורה פסיכית והיית נגיד לוקח משכנתא של 600 אלף היית מחזיר פי 3 כי המשכנתא והחוב צמודים למדד. היית משלם 15 שנה משכנתא ומגלה אחרי 15 שנה שאתה חייב לבנק יותר ממה שלקחת! היום הריבית נמוכה יותר ורוב האנשים לוקחים בריבית קבועה לא צמודה.
עמית 15/03/2017 22:37 חחחחח
מיליון משכנתא זה החזר של 1.6 מיליון אתה נותן לבנק מתנה של 600 אלף שח עדיף להשקיע בחול ללא הלוואות
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש