דרורי-שלומי יטפל בתקציב הפרסום של מותג הרכב 'אבארט'. לנצ'יה על הפרק
משרד הפרסום דרורי-שלומי שלאחרונה ביצע מהלך התרחבות
'אבארט' ממותג כרכב ספורט לקהל נישה של 'חולי הגה' מקצועיים, צעירים, בעלי אדרנלין גבוה ומופרד בתפיסה השיווקית מבית פיאט ממנה הוא מגיע. החברה המייבאת את אבארט לארץ היא קבוצת סמל"ת המייבאת את המותגים פיאט ואלפה רומיאו.
תקציב הפרסום של אבארט שמוערך בכ-מיליון שקל יטופל במשרד דרורי-שלומי שרשום על ההשקה המוצלחת של אלפה-רומיאו בשנה החולפת. עומר לוי מנהל מותג אבארט אומר לאייס: "אנחנו עובדים עם דרורי שלומי כבר מספר שנים ומרוצים מהם. זה הרבה יותר הגיוני שהתקציב יישב שם גם מבחינת כח האדם אליו אנחנו רגילים וגם מבחינת עלויות התקציב".
החדשות היותר מסעירות עבור דרורי-שלומי וקבוצת סמל"ת הן חזרתה המסתמנת של מותג הרכב האיטלקי - לנצ'יה לשוק הישראלי לאחר היעדרות של 10 שנים. להבדיל מאבארט, השקה אפשרית של לנצ'יה (לדגם דלתה) בארץ תחשב לדבר משמעותי הן ברמת שוק הרכב והן ברמת תקציב הפרסום והמיתוג, שכן האבארט מיועדת לקהל נישה קטן לעומת הלאנצ'יה שתפנה לקהלים רחבים יותר.
עומר לוי מקבוצת סמל"ת, אומר לאייס: "עד לא מזמן לא היו בלנצ'יה מכוניות מתאימות לשוק הישראלי וכעת הדלתא מתאימה גם מבחינת המנוע וגם מבחינת תיבת ההילוכים. אנחנו נמצאים במגעים ראשוניים עם דרורי-שלומי על תקציב הפרסום של לנצ'יה, במידה וזה אכן יקרה".
לוי מוסיף ואומר: כרגע אנחנו בשלבי ההחלטה הסופית יחד עם היצרן לגבי ההשקה בארץ של הלנצ'יה. מה שבטוח זה שאם אכן נצא למהלך - לא נבוא ל'שחק' אלא נשקיע מאמצים בכבישת נתח שוק, מה שיבוא לידי ביטוי בהשקעה בפרסום ומיתוג".
תקציב הפרסום של אלפא-רומיאו בשנה האחרונה עמד על כ-7 מיליון שקל (על-פי יפעת בקרת פרסום). אלפא משווקת בארץ מספר דגמים ולאנצ'יה במידה ואכן תשווק, תופיע בתחילה בדגם אחד בלבד בארץ כך שהיקף הפרסום יהיה בהתאם.עם זאת, ההשקה המחודשת והצורך לכבוש נתח שוק לוודאי יחייבו הוצאה כספית משמעותית.