HUGE MEDIA: קמפיין חדש לביואיק בנאות אפקה וזיכיון קיר חדש באיילון

חברת HUGE MEDIA העלתה לאחרונה קמפיין חדש של ביואיק עבור UMI בצומת פנחס רוזן ורכשה זיכיון קיר חדש במרכז ציר נתיבי איילון
משה בנימין |

חברת UMI העלתה קמפיין לדגם החדש של ביואיק לה קרוס על גבי הקיר החדש של חברת שילוט החוצות HUGE MEDIA בצומת פנחס רוזן פינת שלונסקי(צומת גולף כיתן) בנאות אפקה. קיר זה מטבעו פונה לקהל פרימיום. הקמפיין לחודש אוגוסט מוערך בעלות של כ-90,000 שקל.

בתוך כך, נמסר מהחברה כי היא רכשה את הזכיון לקיר 'ווסטי' במרכז ציר נתיבי איילון (בין מחלף השלום למחלף לה גאוורדיה). הקיר המדובר מתנשא לגובה של 21 מטר ובעל יכולת חשיפה ממרחק רב.

עלות הזכיון מוערכת בכ- 390,000 שקל לשנה. גלעד גולדשטיין, מנכ"ל משותף: "אנו ממשיכים לבסס את מקומנו בציר נתיבי איילון ולהוסיף למאגר הזכיונות שברשותנו קירות נוספים בציר זה".

HUGE MEDIA בבעלות עמיר חן וגלעד גולדשטיין מחזיקה בלמעלה מ-20 זכיונות לשילוט ענק בפריסה ארצית (ת"א- אורבני, נתיבי איילון,חיפה,ב"ש ואילת).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה