בקרוב אצלנו? חברת המגאזינים 'קונדה נאסט' פותחת מסעדות Vogue ו-GQ ברחבי העולם

ענקית המגאזינים יוצאת במהלך של מתיחת המותגים Vogue ו-GQ לקטגורייה חדשה - בתי קפה, מסעדות ובארים ממותגים מסביב לעולם
משה בנימין |

ענקית המגאזינים, חברת קונדה-נאסט יצאה לאחרונה במהלך שיווקי מעניין של הרחבת המותג הפופולארי. קונדה-נאסט פותחת ברחבי העולם בתי קפה ובארים ממותגי המגאזינים Vogue לנשים ו-GQ לגברים. בית קפה ראשון של Vogue כבר הושק ברוסיה, מוסקבה.

ג'ונתן ניוהאוס, היו"ר של קונדה-נאסט הבינ"ל הודיע כי החברה מכוונת לשווקים מסביב לעולם ותכלול גם שווקים מתפתחים באסיה, דרום אמריקה והמזה"ת. על-פי תוכניות החברה מסעדות ממותגות ייפתחו בדובאי, סינגפור, הונג-קונג, בנגקוק, סיו, יפו, קוריאה, טורקיה, ברזיל ואורוגוואי.

לדברי ניוהאוס, "מסעדות של החברה הן דרך טבעית להרחיב את ערכי המותג ולהגיע לקהל שלנו תוך כדי עמידה בסטאנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. אנחנו יכולים לעשות זאת בשווקים בהם המגאזינים שלנו מופצים וגם באלו בהם אנחנו לא מפיצים את המגאזין מסיבה זו או אחרת".

רשת המסעדות של קונדה-נאסט תנוהל על-ידי סטויארט נילסן. נילסן מגיע לעבוד בקונדה מרשת מלונות אינטרקונטיננטל שם הוא משמש כמנהל האיזורי של אגף מזון ומשקאות ועיצוב במזה"ת ואפריקה. לדברי נילסן, "זו הזדמנות גדולה וחלום עבורי. מדובר בשוק בעל פוטנציאל ענק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה