ראובני-פרידן זכה בכל הקופה: יקבל את תקציב הפרסום של מי-עדן
חברת מי עדן הודיעה כי בחרה במשרד הפרסום ראובני פרידן לנהל את תקציב הפרסום של החברה. תקציב הפרסום של מי עדן עומד על 8 מליון דולר. לאחרונה נפרדה החברה ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי לאחר פעילות משותפת של 5 שנים.
המפסידים או הפורשים מהמכרז, תלוי מאיפה מסתכלים הם יהושע TBWA שהגיעו עם ראובני עד לקו הגמר וקצת לפנ הודעת הזכייה של ראובני דווח כי הם החליטו לפרוש במפתיע מהמכרז. הפרישה לכאורה, של יהושע מהמכרז לא בדיוק מובנת לאור העובדה שהוא מתחרה עליו כבר מספר חודשים ורגע לפני ההכרזה לטובת ראובני הוא החליט למשוך את ידיו ולפרוש.
ככל הנראה ההערכות מדברות על כך שביהושע העדיפו שלא להתחרות על מי-עדן מתוך חשש לניגוד אינטרסים מול מותגים אחרים בהם הם מטפלים.
בשמת שדה, סמנכ"לית השיווק של מי עדן: "כל המשרדים הציגו יכולות אסטרטגיות וקריאטיביות מרשימות. ראובני פרידן, המשרד הנבחר, הציע את הפתרונות המתאימים ביותר לצרכיה של מי עדן. אנו בטוחים בהצלחה המשותפת בעבודה עם ראובני פרידן ומודים ליהושע, גיתם ו"ענבר מרחב שקד" על השתתפותם ועל העבודה המצוינת שהציגו. אנו מודים לבאומן בר ריבנאי על חמש שנות עבודה משותפת ומקצועית, במהלכן זכינו במספר לא מבוטל של פרסים קריאטיביים ותפוקות מצוינות".
מי עדן הינה החברה הגדולה בתחום המים המינרלים בישראל, והיא מחזיקה בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל. חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור.