סאצ'י אינטראקטיב ואתר וואלה מעלימים מדורים כחלק מקמפיין חברתי

משרד האינטראקטיב ואתר האינטרנט 'יעלימו' מהעמוד הראשי של האתר את המדורים שאינם רלבנטיים למי שנמצא מתחת לקו העוני - אוכל, בריאות, לימודים תרבות וכיף
משה בנימין |

אתר האינטרנט וואלה! ומשרד האינטראקטיב מקבוצת באומן בר ריבנאי סאצ'י אינטראקטיב, 'מעלימים' היום (ראשון) בתאריך את המדורים הפופולאריים: אוכל, בריאות, לימודים, תרבות וכיף מעמוד הראשי של 'וואלה' כחלק מקמפיין חברתי כיוון שאלו אינם מרלבנטיים ל-200,000 ישראלים החיים מתחת לקו העוני.

תומר שדה, מנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב מסר היום: "מהלך האינטרנט הינו ראשון מסוגו בישראל ובעולם ונובע מתוך רצון לייצר תשומת לב לנושא בוער ואקוטי שלא תמיד זוכה להיות בכותרות. שילוב רעיון קריאטיבי ייחודי עם יישום טכנולוגי מדויק ייצר שיחה, מודעות והנעת תורמים פוטנציאלים לפעולה".

במסגרת הקמפיין ייעלמו כפתורי הגישה למדורים הקבועים בעמוד הראשי של וואלה: אוכל, בריאות, לימודים, תרבות וכיף, אליהם נכנסים מאות אלפי אנשים מידי יום, והגישה אליהם תחסם. במרכז העמוד הראשי של 'וואלה', ימוקם באנר של עמותת 'פתחון לב' בו תובא לתשומת ליבם של הגולשים הסיבה שבגינה נעלמה הגישה למדורים: כל אותם מדורים אינם רלוונטים ל-200,000 ישראלים שחיים מתחת לקו העוני. לחיצה על הבאנר או על כפתורי הגישה הכבויים תוביל לעמוד נחיתה של העמותה, המכיל פנייה אישית לגולש לתרום 18 שקל במטרה לסייע לעמותה למען נזקקים.

ארגון "פתחון לב" פועל מזה 10 שנים להוצאת משפחות ובני נוער ממעגל העוני בישראל ע"י הושטת סיוע לנזקקים ללא הבדל מין, דת, גזע או לאום. הסיוע כולל עזרה במישור המיידי כגון אלפי סלי מזון שהארגון מחלק, ומישור ארוך טווח כגון קורסי העשרה בלימודים לבני נוער והגשה לבחינות הבגרות. הפעילות של "פתחון לב" מתבססת על תרומות ציבור, ידידי הארגון ומערכת מתנדבים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה