פוגל אוגילבי יטפלו בתקציב הפרסום של 'קראפט פודס' בישראל

התקציב העולמי מטופל בידי סוכנות אוגילבי המקושרת עם פוגל בארץ. בנוסף לטיפול במותג האם יטפלו פוגל בתקציב הפרסום של שוקולד 'מילקה'
משה בנימין |

פרסום פוגל אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של חברת קראפט פודס בישראל ובתקציב מותג השוקולד מילקה. תקציב הפרסום של חברת קראפט פודס העולמית מטופל ע"י סוכנות הפרסום העולמית אוגילבי, הנמצאת בהסכם אפיליאיישן עם פרסום פוגל אוגילבי בישראל.

חברת קראפט פודס ישראל, מבצעת סדרת מהלכים שיווקיים ופרסומיים, בהובלתה של עפרה למפרט, במטרה לחזק את חדירתה לארץ. בנוסף לטיפול בתקציב הפרסום של מותג האם, יטפל משרד הפרסום, פוגל אוגילבי, במותג השוקולד מילקה, שבין מוצריו טבלאות שוקולד, חטיפים, עוגיות ועוד.

הפעילות המתוכננת בישראל בשנה הקרובה תכלול שילוב של מדיה מסורתית ופעילות ענפה בניו מדיה ובתוכן שיווקי.

קראפט פודס, תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, נוסד בשנת 1903. לתאגיד מחזור מכירות שנתי של 42 מיליארד דולר ברחבי העולם, הכולל תשעה מותגים מובילים, שלכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של 1 מיליארד דולר. בתחילת שנת 2010 רכשה קראפט את חברת השוקולד קדבורי הבריטית תמורת 19.7 מיליארד דולר.

החברה מייצרת מותגים מובילים כמו עוגיות Oero; מותגי הקפה Jacobs ו-Maxwell House; מותגי השוקולד Milka, Cote D'or ו-Toblerone; וכן מותגי Ritz, LU ו-Philadelphia Cream Cheese, Lacta, אוסקר מאיירס ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה