באומן בר ריבנאי זכו במדליית ארד בתחרות Promax עבור סרטון 'אבודים' ל-הוט VOD
משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי' זכה במדליית ארד בתחרות Promax הבינלאומית בתחום ניהול קמפיינים במדיה עבור סרטון הפרסומת 'אבודים'. סרטון הפרסומת, שקידם את שירות ה- VOD של הוט, אף זכה בחודש מאי האחרון במדליית כסף בתחרות 'קקטוס הזהב'.
סרטון 'אבודים' מבית באומן הינו חלק מקמפיין סרטונים קצרים לקידום שירות ה-VOD של הוט, המתאר את תחושותיהם של הצופים בסדרות ובתכניות המשודרות בVOD של הוט. בסרטון נראה זוג יושב במטוס כאשר קפיצה במטוס מפריעה את מנוחתם והם צופים זה בזה, הכותרת שעולה מייד לאחר מכן: ראו אתמול מרתון של "אבודים". בנוסף לסרטוני אבודים עלו בהוט עם סרטון נוסף עבור שירותי ה-VOD בכיכובו של מרקו (המצויר) הזכור לטוב משנים שעברו.
יורם לוי, סמנכ"ל הקריאטיב בבאומן בר ריבנאי: "אני שמח שהעבודות שלנו ממשיכות לקבל הערכה גם בזירה הבינלאומית ולזכות בפרסים".
תחרות Promax היוקרתית בתחום קמפיינים במדיה מתקיימת מידי שנה בלוס אנג'לס ומתמודדים בה אלפים מכל רחבי העולם. התחרות הינה אחת מתוך שש תחרויות Promax הנערכות בעולם מדי שנה, והיא נחשבת ליוקרתית שבהן.