רשת מגה תשקיע 12 מיליון ש' בהקמת מתחמי חוויה בסניפים בשת"פ עם הספקים
רשת השיווק מגה מקבוצת הריבוע הכחול תשקיע בקיץ הקרוב כ-12 מיליון שקל בהקמת מתחמי חוויה בכ-60 מסניפיה בשת"פ אסטרטגי עם ספקיה. בין הספקים המובילים הלוקחים חלק במהלך נמצאים שטראוס, יוניליוור, אוסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת,נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ.
זאב וורמבנד, מנכ"ל רבוע כחול: "עד עתה שיתופי הפעולה בין הרשתות לספקים היו נקודתיים ומוגבלים בעיקר לנושא המחיר. בבניית מתחמי החוויה ישנה ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של שיתוף פעולה אמיתי והחלטה משותפת להתמקד בלקוח ולרכז את המאמצים המשותפים ברצפת המכירה".
עוד הוסיף וורמברנד ואמר: "שיתוף פעולה אסטרטגי בין ספקים מובילים לרשתות שיווק הפך לדבר שבשגרה באירופה ובארה"ב. בקונספט שהקמנו ישנה ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של שיתוף פעולה אמיתי בינינו לבין הספקים והחלטה משותפת לרכז את המאמצים ברצפת המכירה ליצירת אינטראקציה חוויתית ללקוח".
הפעילות במתחמי החוויה תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה החל מה-25.7 ועד ה-30 לאוגוסט.