רם אורן עוצר בתחנה: הפרק הראשון מספרו 'סילביה' יפורסם על אוטובוסים

באומן בר ריבנאי אקספרט יוצאים במהלך שיווקי מעניין לפרסום ספרו החדש של רם אורן על גבי אוטובוסים בגוש דן באמצעות כנען פרסום בתנועה
משה בנימין |

הפרק הראשון מספרו החדש של רם אורן, "סילביה" יתפרסם על גבי אוטובוסים החל מהשבוע. השימוש באוטובוסים לפרסום פרקים מספרים חדשים הוא ראשוני בישראל. הרעיון מבוסס על העובדה, שבכל יום נוסעים בעקבות האוטובוסים מאות אלפי אנשים וההערכה היא שהפרסום ימקד את תשומת לבם של רבים מהם.

הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי אקספרט והוא יעלה על גבי אוטובוסים של כנען פרסום בתנועה בגוש דן.

"שוק הספרים", אומר רם אורן, "התעייף ממבצעי ההנחות שנועדו לקדם מכירות. זהו זמנן של יוזמות שיווק חדשות שיתמקדו בספרים נבחרים וישלחו קונים לחנויות. אני ער לעובדה שלא כל מי שייסע אחרי האוטובוסים יספיק לקרוא את כל הטקסט המתפרסם שם, אבל די בכך שהכתוב יעורר סקרנות ויגרום לקוראים להגיע לחנויות".

רם אורן נחשב לאחד מאנשי השיווק הבולטים בשוק הספרים הישראלי. לא מכבר זכה בתואר "איש השיווק המצטיין" מטעם איגוד המפרסמים. תקציב הקמפיין הוא 150 אלף שקל והוא יכלול קמפיין שילוט אוטובוסים ועיצוב חלונות ראוה בנקודות מכירה מרכזיות.

אוהד גבלי סמנכ"ל שיווק כנען - "חברת כנען שמחה לקחת חלק בקמפיין המציג חשיבה מחוץ לקופסה. לאור זמן החשיפה הארוך, יוכלו הנהגים בזמן הפקקים להתענג על פרק מספרו החדש של רם אורן שינעים את זמן נסיעתם וזהו בהחלט רעיון פורץ דרך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה