שני קמפיינים חדשים ברפיד שילוט חוצות: קולומביה וקפריסין
מותג ציוד הספורט האתגרי קולומביה ולשכת התיירות של קפריסין עולים על שלטי החוצות
לראשונה בישראל עלה מותג ציוד הספורט האתגרי קולמביה בקמפיין חוצות ממוקד בצירים מרכזיים בהרצליה, כפר שמריהו ורמת השרון ובנוסף רכשו בקולומביה את חבילת "רפיד תל אביב" הכוללת שלטי פרימיום וגשרים בתל אביב, כמו גם מסכי חוצות של STREETV מקבוצת רפיד.
החבילה נרכשה לתקופה של 30 ימי פרסום. רכש המדיה בוצע ע"י קולומביה בהשקעה מדווחת של 120000 שקל.
לשכת התיירות הקפריסאית עלתה גם היא בקמפיין ברפיד. מטרת הקמפיין היא למשוך את הקהל הישראלי לקפריסין. לשם כך רכשה לשכת התיירות באמצעות מושרד הפרסום דובצקי זקס אברוצקי, חבילה הכוללת 30 שלטי גשר בכל הארץ ובנוסף 200 שלטים ו-20 שלטי פרימיום בתל אביב. ההשקעה המדווחת היא 520000 שקל.