בזק נשארת בנתב"ג שנה נוספת. תמתג את המתחם העגול בקומה ה-2

המהלך הפרסומי מאפשר לבזק חשיפה ל- 100% מהנכנסים לארץ, ובסה"כ חשיפה לכ-10 מיליון איש בשנה. העסקה מוערכת בכ-מיליון שקל
משה בנימין |

חברת התקשןרת בזק ממשיכה, זו השנה השנייה, למתג את המתחם העגול בשדה התעופה נתב"ג, הנמצא בקומה השנייה מעל ה- DUTY FREE. עלות העסקה כמיליון שקלים לשנה.

מדובר במהלך פרסומי המאפשר לבזק חשיפה ל- 100% מהנכנסים לארץ, ובסה"כ חשיפה לכ- 10 מיליון איש בשנה. עד כניסת בזק למתחם לא נוצל שטח זה למטרות פרסום ובזק היא הראשונה לעשות בו שימוש. השילוט הענק יוצר Total Domination- שילוט אחד ובלעדי על פני 200 מ"ר.

בזק תציב במקום שלטי ענק עם ויז'ואלים מתוך הקמפיין המיתוגי של בזק תחת הכותרת "הכי טוב בבית", כאשר ישולבו כיתובים שונים המותאמים לאירוע "השיבה הביתה". בקרוב, בכוונת בזק להחליף את תוכן השלטים בהתאמה לעיתוי השקת קמפיין ה – NGN, רשת התקשורת החדשה שהחברה פורסת בימים אלו.

העיצוב הוא של אדלר-חומסקי ועבודות השילוט בוצעו ע"י חברת ברעם, בעלת הזיכיון לביצוע עבודות שילוט בנתב"ג.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה