בריטיש איירווייס עולה בקמפיין פנאי בהיקף של מיליון שקל
חברת התעופה בריטיש איירווייס יוצאת באסטרטגיה שיווקית חדשה, המדגישה את ערכי הבילוי והפנאי בנסיעות, באמצעות קמפיין פרסום במדיה הכתובה והאלקטרונית ופעילות יחסי ציבור מתחת לקו , בהיקף כספי משוער של כ-1 מיליון שקל.
הקמפיין נועד לאתגר את הנוסעים לחו"ל לעשות חופשה מסוג אחר, לבקר במקומות הפחות מתויירים והפחות טריוויאליים, תוך התייחסות גם למרכיב המחיר באמצעות מחירי המבצע האטרקטיביים של החברה מישראל.
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "הקמפיין בישראל הינו חלק מקמפיין שיווק עולמי של חברת התעופה, הכולל פעילות משולבת מעל ומתחת לקו, במטרה להגביר את המודעות למותג בריטיש איירווייס וליכולתו להטיס את הנוסע למגוון רחב של יעדים מעניינים ברחבי העולם בתנאים ובמחירים אטרקטיביים".
הקמפיין כולל תחרות צילומים, תחת הכותרת 'האוצרות החבויים של בריטיש איירווייס' בפורטל תפוז אנשים (באמצעות שטרן אריאלי יח"צ), במסגרתו מעודדת חברת התעופה את הגולשים להעלות צילומים מאתרים ומקומות מסקרנים ופחות מתויירים, מתוך חופשותיהם בחו"ל. החברה תעניק לתמונות הזוכות פרסים יקרי ערך, ביניהם כרטיס טיסה זוגי ללונדון. התחרות תינעל ב-26 בינואר 2009.
עוד בפעילות הפרסומית של הקמפיין, רכישת מודעות פרינט, שהופקו על ידי BBH, באמצעות זניט מדיה ישראל וקמפיין מודעות באינטרנט על ידי חברת Neo-Ogilvy.