המשביר לצרכן פותחת מחלקות מתמחות למוצרי ספא

אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן: "עד סוף שנת 2009, יפתחו 10 מחלקות ספא בסניפי המשביר, בהשקעה כוללת של למעלה ממיליון שקל"
משה בנימין |

רשת המשביר לצרכן נכנסת לראשונה, לקטגוריית מוצרי ספא לבית ומשיקה מחלקות מתמחות, הכוללות מגוון רחב של מוצרי ספא, של חברת :"sea of life", הנחשב כמותג מוביל בתחום מוצרי ים המלח.

המחלקה הראשונה, נפתחת בימים אלו בסניף המשביר בקניון "מלחה" בירושלים, על פני שטח של כ – 20 מ"ר, בהשקעה כוללת של 100 אלף שקל. עד סוף 2009 מתכוונת הרשת לפתוח 10 מחלקות ספא במשביר לצרכן, בהשקעה של למעלה ממיליון שקל.

מחלקות הספא במשביר לצרכן, יפתחו ע"י חברת "sea of life" בקונספט של: "חווית ספא " הכוללת בנוסף למגוון המוצרים, גם התנסות, הסברים והדרכה מקצועית, ברצפת המכירה.

אסף בן דב, מנכ"ל המשביר לצרכן מסר: "כחלק מאסטרטגית הרשת להתמקד בחוויית קניה על רצפת המכירה, הוחלט להכניס לראשונה מוצרי ספא, המשלימים את תמהיל המוצרים בעיקר בתחום הקוסמטיקה והטיפוח".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
לוי הלוי, מנכ"ל כאל
צילום: רמי זרניגר

מנכ"ל כאל לוי הלוי בדרך להוביל את אל על

הלוי עובר מכרטיסי אשראי לתעופה - האם בן טל-גננסיה תעבור מתעופה לכרטיסי אשראי?

רן קידר |

לוי הלוי, מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות למנכ"ל אל על. המהלך מסמן סיום תקופה של דינה בן טל-גננסיה בתפקיד, שנמשכה כשלוש שנים  ופותח דף חדש עבור חברת התעופה הלאומית בתקופה מאתגרת. התקופה של בן טל-גננסיה היתה נהדרת לחברה עם רווחי שיא בשל תקופת המלחמה. 

פרידה מכאל בעיתוי רגיש

הלוי עוזב את כאל בעיתוי רגיש. רק ביום חמישי האחרון פורסם כי בנק דיסקונט הגיע להסכם עם קבוצת יוניון-הראל השקעות על מכירת השליטה בכאל בתמורה ל-3.75 מיליארד שקל. ההסכם כולל גם מנגנון של תשלומים עתידיים שעשויים להביא את התמורה הכוללת עד לרף של כ-4 מיליארד שקל. מדובר בעסקה משמעותית בשוק הפיננסי המקומי, והעזיבה של הלוי אומנם היתה צפויה, אבל לא בכזו מהירות. 

הלוי נחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי בשנים האחרונות. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול המתחרות ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בעולם האשראי הצרכני והדיגיטלי, ושיפרה את רווחיותה.

אתגרי אל על

כעת הוא עובר לאתגר מסוג אחר לחלוטין: ניהול חברת תעופה לאומית המתמודדת עם שורה של אתגרים, תחרות בינלאומית שנעלמה בשנים האחרונות אבל צפויהלחזור ולשחוק את הרווח, תנודות חדות במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות מחמירות וצורך מתמשך בשדרוג צי המטוסים.

ההחלטה להביא מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים ולא מתעשיית התעופה עצמה עשויה לשקף גישה ניהולית שונה: דגש על התייעלות, ניהול סיכונים פיננסיים והובלת תהליכי מיזוגים או שיתופי פעולה עסקיים.