אלי גליקמן נשיא ומנכל צים
צילום: איתי רפפורט, חברת החדשות הפרטית

צים משקיעה בסטארט אפ סודיו 5 מ' ד' נוספים בסבב B

השקעה נוספת של צים בסטארט אפ, הפעם בכזה העוסק בפיתוח טכנולוגיית סריקה; "אנו נרגשים להמשיך ולתמוך בסודיו וב-ZIMARK ומאמינים שיש להן ערך פוטנציאלי משמעותי עבור צים"
גיא טל | (2)

חברת הספנות צים צים  מודיעה על השלמת סבב גיוס B בהיקף של כ-5 מיליון דולר בחברת סודיו בע"מ, מפתחת טכנולוגיית סריקה. 

טכנולוגיית הסריקה של סודיו יוצרת פתרונות אופליין לאונליין (O2O) פונקציונליים  המאפשרים לעסקים גישה למידע והבנה של רצף העבודה שלהם, ומאפשרים אינטראקציה מקוונת עם לקוחות. 

תמורת השקעה זו נועדה, בין היתר, להמשיך ולפתח את הטכנולוגיה של סודיו ולהרחיב את יישומה, כולל במסגרת ZIMARK, מיזם משותף של סודיו וצים, המתמקד ביישום טכנולוגיית הסריקה של סודיו במגזר הלוגיסטי ובתהליכי שרשרת האספקה.  

צים משקיעה גם בסטארט אפ DSG העוסק פיתוח מוצרים מבוססי AI.

אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים, ציין כי "סודיו ממשיכה להתקדם משמעותית בפיתוח טכנולוגיית הסריקה המהפכנית שלה. תחת צוותי ההנהגה של סודיו ו- ZIMARK, שתי החברות ביצעו מספר הוכחות היתכנות מוצלחות המדגימות את הפוטנציאל שיש לטכנולוגיה זו להפוך לסטנדרט העולמי החדש לטכנולוגיית סריקה - עם שימושים עסקיים ויישומים בתעשיות שונות. אנו נרגשים להמשיך ולתמוך בסודיו וב-ZIMARK ומאמינים שיש להן ערך פוטנציאלי משמעותי עבור צים. כמו כן, נמשיך למנף את מעמדנו במערכת האקולוגית של הסטארט-אפים בישראל כדי לזהות טכנולוגיות וחברות חדשניות ואטרקטיביות אחרות, בתחומים המשיקים לעסקי הליבה של צים, שיכולות לשמש כמנועי צמיחה עבור צים". 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    לא עולה ואפילו תקועה מניית זבל (ל"ת)
    עודד 02/08/2022 21:32
    הגב לתגובה זו
  • יוסי 04/08/2022 07:07
    הגב לתגובה זו
    צים או הסטארטפ?
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".