חיים סיבוני פורסייט
צילום: יח"צ

מנכ"ל פורסייט לקראת הכנס מחר: "כאשר יהיה לקוח ראשון - השמים הם הגבול"

ביום ד' הקרוב יקיים Bizportal כנס משקיעים בהשתתפות מנכ"ל פורסייט חיים סיבוני - לרישום חינם לאירוע - לחץ כאן
מערכת Bizportal | (5)
נושאים בכתבה פורסייט

חברת פורסייט -2.92% , המתמחה במערכות התרעה לשוק הרכב, צפויה להשתתף ביום רביעי הקרוב (26 באפריל) בכנס מועדון משקיעים של Bizportal (לצפייה בלו"ז והרשמה חינם - לחץ כאן). לאחר שאינטל רכשה את מובילאיי המתחרה, פורסייט נהנתה מהמומנטום החיובי בענף כולו ויצאה לסבב גיוס מוצלח של 11.7 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2017. 

מתחילת השנה מניית פורסייט רשמה מהלך עליות פנומנלי של יותר מ-86%, בין היתר, על רקע הסנטימנט החיובי שקיבלו המשקיעים כתוצאה מרכישת מובילאיי ועליית הסבירות בשוק כי חברת ענק תתעניין בטכנולוגיה של פורסייט. דבר נוסף שסיפק תמיכה מיוחס להערכה החיובית שפרסמה חברת הרכבת הלאומית של גרמניה (Deutsche Bahn) על מערכות בטיחות הרכבות 'Rail Track' של החברה הבת (32%) רייל ויז'ן.

בתוך כך, פורסייט דיווחה היום (24 באפריל) על חתימה על מזכר הבנות לא מחייב להקמת חברה משותפת עם סייפ-טי הישראלית בתחום אבטחת סייבר לתחבורה. סייפ טי תעניק לחברה המשותפת רישיון לשימוש במוצר ה-SDA שלה ותספק שירותי התאמת מוצריה לתחום התחבורה, שירותי פיתוח ותמיכה טכנית.

חיים סיבוני, מנכ"ל פורסייט, מסביר בשיחה עם Bizportal, קצת על ההייפ שנוצר אחרי עסקת הענק בענף ומה המפתח להמשך הדרך.

"כולם משייכים את ההייפ בפורסייט למכירה של מובילאיי, זה בהחלט עניין קשור בצורה זו או אחרת, אבל העניין העיקרי הוא שדגם האלפא שלנו עובד עם ביצועים הרבה יותר טובים בהשוואה למוצרים קיימים בשוק. חשוב לציין שהרבה מהמשקיעים שהשקיעו קרוב ל-43 מיליון שקל תוך מספרים ימים לא עשו כך מהקנייה של מובילאיי אלא מזה שהמוצר שלנו עובד עם ביצועים טובים יותר. אז כאשר מחצית מההשקעה נעשתה עוד לפני עסקת אינטל-מוביליאיי, אין לייחס את ההייפ רק לאירוע עצמו. ואכן יש לנו משהו ביד שממנו המרחק למוצר לא גדול". 

"אנחנו בשלבים מאד מתקדמים לקראת ביצוע פיילוט בסין ובהחלט אני מאמין שאחרי אירוע כזה עשוי להגיע מפנה גדול. החסם הראשון הוא לעבור מתוכנה לצ'יפ והחסם השני הוא כאשר יהיה לקוח ראשון. כאשר יהיה לקוח ראשון - אז השמים הם הגבול. זה החסם האחרון שאנו צריכים לצלוח. עכשיו שהשוק ראה בכמה קנו את מובילאיי, זה עשה לשוק סדר בראש. יש לנו מה להראות מול המתחרים. זה לא שהלקוח קונה פרזנטציה על המחשב אלא הוא בא לראות דוגמה חיה. בהשוואה למוצרים קיימים הוא יבין שכדאי לעבוד איתנו. בשורה התחתונה, אנו יודעים להגיד בוודאות שהביצועים שלנו יותר טובים משאר המתחרים שקיימים בשוק היום, כי ראינו ובדקנו את כולם".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שימו לב 25/04/2017 15:20
    הגב לתגובה זו
    בתוך כך, פורסייט דיווחה היום (24 באפריל) על חתימה על מזכר הבנות לא מחייב להקמת חברה משותפת עם סייפ-טי הישראלית בתחום אבטחת סייבר לתחבורה. סייפ טי תעניק לחברה המשותפת רישיון לשימוש במוצר ה-SDA שלה ותספק שירותי התאמת מוצריה לתחום התחבורה, שירותי פיתוח ותמיכה טכנית.
  • 3.
    לפני שער 700 לא מוכר.. (ל"ת)
    oudi535 25/04/2017 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אביב 25/04/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    יש כבר חברות באותו מצב פיתוח בעשרית מחיר אם מערכות מתקדמות יותר ... הם עכשיו מחפשים פריירים שישלמו את משכורות שלהם ... הם היסטוריה פספסו את רכבת !!!!
  • נראה לך שכל השמות שהשקיעו בגיוסים פראיירים? (ל"ת)
    ' 25/04/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שאול 25/04/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    הבטחות כמו כלום
ארז רפאל, דריו
צילום: יח"צ

מנכ"ל דריו לקראת הגעתו למועדון המשקיעים: "אנחנו צופים גידול מתמשך בהכנסות"

גיא בן סימון |
חברת המכשור הרפואי דריו צפויה להשתתף בכנס מועדון המשקיעים של Bizportal ביום ראשון הקרוב (28 לחודש, לצפייה בלוז האירוע ורישום חינם לחץ כאן). החברה הישראלית שנסחרת בוול סטריט תחת הסימול DRIO דיווחה לפני כשבוע על הכנסות שיא של של מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה.  דריו מפתחת פלטפורמה לניהול דיגיטלי חכם של מחלת הסוכרת באמצעות הסמארטפון. הפלטפורמה כוללת מד סוכר ייחודי, אפליקציה ייעודית לטלפונית חכמים ומערכת מתקדמת לניהול וניטור המידע. מד הסוכר מתחבר לסמארטפון דרך שקע האוזניה (פטנט של החברה) לאפליקציה ולאתר האינטרנט שמאפשרים למטופל, לרופא ולמטפל (כמו דיאטנית) גישה לנתונים בזמן אמת. מנכ"ל דריו, ארז רפאל, מסביר לאן פניה של החברה מועדות.  "הפתרון החכם שלנו בתחום הסוכרת מקנה למשתמשים גישה ישירה לניהול ומעקב כלל ההיבטים של הסוכרת, מבלי לאפשר למחלה להאט אותם. מערכת Dario Blood Glucose Monitoring המשלבת מד סוכר ואפליקציה למכשירים חכמים, מעניקה למשתמשים שיטה לניהול עצמי של סוכרת שאין כדוגמתה", אמר רפאל. "המוצר שלנו מוכר מעל מיליון דולר ברבעון והגרף עולה מרבעון לרבעון בצורה ליניארית. אני מקווה שנמשיך את הצמיחה למכירות בקצב שנתי של 8 עד 10 מיליון דולר עד סוף השנה, בהמשך למכירות בהיקף 2.8 מיליון דולר בשנת 2016. מודל ההכנסות של החברה מבוססת על מכירת ציוד ומוצרים מתכלים המוכיח את עצמו. החברה מציגה גידול, מרבעון לרבעון, בנתח המכירות ממוצרים מתכלים". רפאל הוסיף כי: "שנה בלבד מההשקה הגענו למכירות של למעלה מ-25 אלף מכשירים בארה"ב. כעת אנו עומדים בפני מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים שהודענו עליהם לאחרונה, הכוללים גם את החתמת שחקן ה-NBA לשעבר, דומיניק ווילקינס לפרזנטור המותג. אנו מאמינים כי הסכמים אלו יובילו להרחבת היקף השימוש בקרב הצרכנים, ואנחנו צופים גידול מתמשך בהכנסות מדי רבעון. בנוסף, אנחנו מאמינים כי עוד במהלך שנת 2017 נרחיב את הפלטפורמה הקיימת עבור משתמשי אנדרואיד, וכן נגדיל את הכיסויים הביטוחיים הכוללים את מוצרינו. שני אפיקים אלו יעניקו לחברה גישה לשוק רחב יותר וחדירה עמוקה יותר". (לרישום לכנס - לחץ כאן)