H&O מביאה את המותג Champion - תחויב בתקציב פרסום נפרד עפ"י הזיכיון
חברת האופנה H&O תשווק בארץ באופן בלעדי את מותג הספורט הבינלאומי, המוכר Champion. המותג ישווק בבלעדיות ברשת H&O אשר משקיעה במהלך 20 מליון שקלים.
על פי תוכנית ההשקה עד קיץ 2011 יכנס המותג לכל 34 חנויות רשת H&O בפורמט SHOP IN SHOP ובנוסף עד סוף 2014 תפתחנה חנויות רשת עצמאית של Champion ברחבי הארץ. עד סוף שנת 2014 תפתח הרשת 10 חנויות נוספות עצמאיות של המותג ברחבי הארץ.
לאייס נודע כי רשת H&O המייבאת את צ'מפיון לישראל תחויב על-פי החוזה שנחתם מול החברה בחו"ל להעמיד תקציב פרסום בנפרד מתקציב הרשת עבור צ'מפיון. בחברה מוסרים כי ההשקה הראשונית תהיה רכה במסגרת פיילוט ניסיוני כדי ללמוד את טעם הקהל הישראלי. מתוך כך תשווק בארץ קולקציה של 15 אלף פריטים בלבד לעומת קולקצייה מלאה שתכלול כ-50 אלף פריטים.
המהלך השיווקי יכלול בתחילה פעילות פרסומית ברמת ה-BTL בלבד. לאייס נודע עוד כי בשלב זה יישב תקציב הפרסום אוטומטית בידי באומן-בר-ריבנאי המטפלים בתקציב הפרסום של H&O. בחברה מוסרים ש"באומן מתאימים מאוד לתקציב של צ'מפיון".
תקציב הפרסום יכלול גם פרזנטורים מעולם הספורט כפי שנהוג במותג צ'מפיון במקומות אחרים בעולם. עוד תחויב החברה למתג קבוצת כדורסל בארץ כנהוג בחו"ל וגם זאת על-פי החוזה שנחתם מול צ'מפיון. יוזכר כי צ'מפיון הינה נותנת החסות הראשית של אליפות אירופה בכדורסל.
תקציב הפרסום של רשת H&O עמד במבלך השנה החולפת על כ-3.5 מיליון דולר (ע"פ יפעת בקרת פרסום) התקציב המשוער למותג צ'מפין יעמוד על כ-2 מיליון שקל לשנה.
ניצן הדס, מנכ"ל רשת H&O, מסר: "השקת מותג הספורט המוביל Champion ברשת H&O הינה חלק ממהלך כולל של החברה, לשווק מותגים נחשקים בינלאומיים, בנוסף למגוון הרחב של קולקציות המותגים המקומיים שאנו מציעים לכלל לקוחותינו ובמטרה להרחיב את סל המוצרים המוצע לכל המשפחה. אנו רואים חשיבות רבה בחידוש בלתי פוסק בחוויית הקניה בחנויות הרשת".