H&O מביאה את המותג Champion - תחויב בתקציב פרסום נפרד עפ"י הזיכיון

בהשקעה משמעותית של 20 מיליון ש' יכנס המותג ל-34 חנויות הרשת. באומן יטפל בשלב זה בתקציב הפרסום. ברשת יחפשו פרזנטורים מעולם הספורט
משה בנימין |

חברת האופנה H&O תשווק בארץ באופן בלעדי את מותג הספורט הבינלאומי, המוכר Champion. המותג ישווק בבלעדיות ברשת H&O אשר משקיעה במהלך 20 מליון שקלים.

על פי תוכנית ההשקה עד קיץ 2011 יכנס המותג לכל 34 חנויות רשת H&O בפורמט SHOP IN SHOP ובנוסף עד סוף 2014 תפתחנה חנויות רשת עצמאית של Champion ברחבי הארץ. עד סוף שנת 2014 תפתח הרשת 10 חנויות נוספות עצמאיות של המותג ברחבי הארץ.

לאייס נודע כי רשת H&O המייבאת את צ'מפיון לישראל תחויב על-פי החוזה שנחתם מול החברה בחו"ל להעמיד תקציב פרסום בנפרד מתקציב הרשת עבור צ'מפיון. בחברה מוסרים כי ההשקה הראשונית תהיה רכה במסגרת פיילוט ניסיוני כדי ללמוד את טעם הקהל הישראלי. מתוך כך תשווק בארץ קולקציה של 15 אלף פריטים בלבד לעומת קולקצייה מלאה שתכלול כ-50 אלף פריטים.

המהלך השיווקי יכלול בתחילה פעילות פרסומית ברמת ה-BTL בלבד. לאייס נודע עוד כי בשלב זה יישב תקציב הפרסום אוטומטית בידי באומן-בר-ריבנאי המטפלים בתקציב הפרסום של H&O. בחברה מוסרים ש"באומן מתאימים מאוד לתקציב של צ'מפיון".

תקציב הפרסום יכלול גם פרזנטורים מעולם הספורט כפי שנהוג במותג צ'מפיון במקומות אחרים בעולם. עוד תחויב החברה למתג קבוצת כדורסל בארץ כנהוג בחו"ל וגם זאת על-פי החוזה שנחתם מול צ'מפיון. יוזכר כי צ'מפיון הינה נותנת החסות הראשית של אליפות אירופה בכדורסל.

תקציב הפרסום של רשת H&O עמד במבלך השנה החולפת על כ-3.5 מיליון דולר (ע"פ יפעת בקרת פרסום) התקציב המשוער למותג צ'מפין יעמוד על כ-2 מיליון שקל לשנה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
גרי ליבנת' בנק רוטשילד ושות' בישראל. קרדיט: פלורין קאליןגרי ליבנת' בנק רוטשילד ושות' בישראל. קרדיט: פלורין קאלין

יותר מ-1,500 הייטקיסטים ישראליים הצטרפו למועדון המיליונרים בדולרים

5,400 ישראליים הצטרפו למועדון המיליונרים בדולרים במהלך 2024, מתוכם בין 1,500 ל-2,000 הייטקיסטים, כמה מיליונרים חדשים בהייטק יהיו השנה?  

רן קידר |
נושאים בכתבה מיליונרים הייטק

בסוף 2024 נמנו בישראל כ-186 אלף מיליונרים בדולרים, עלייה של 2.9% לעומת השנה הקודמת, המשקפת כ-5,400 ישראלים חדשים שחצו את רף המיליון דולר בנכסים נטו. אפשר להניח שהמספרים האמיתיים הם מעל 200 אלף - זה מגובה גם בנתון של בנק UBS שמציב את ישראל במקום ה-17 בעולם בעושר ממוצע למבוגר, כ-284 אלף דולר. 

לפי דוח של Henley & Partners לשנת 2024, במהלך 2023 נרשמה עזיבה של כ-200 בעלי הון מישראל, בעוד שב-2022 נכנסו כ-1,100 בעלי הון לארץ. מרבית הנוטשים מעבירים את מרכז חייהם לארה"ב, בריטניה ופורטוגל. ובכל זאת, גם לאחר ההגירה, מאזן המיליונרים נטו בישראל ממשיך לעלות בקצב של אלפים בשנה. משנת 2024 יש מצב הפוך - עלייה לארץ, אם כי אין נתונים רשמיים. 

שליש מהמיליונרים החדשים מגיעים מההייטק

שנה שעברה הוגדרה כשנה חזקה להון הטכנולוגי הישראלי. לפי דוח 2024 של PwC , נרשמו 53 עסקאות אקזיט בשווי כולל של 13.38 מיליארד דולר, ו-34 עסקאות מיזוגים ורכישות בהיקף נוסף של 8.95 מיליארד דולר. שש הנפקות (IPO) גייסו יחד 781 מיליון דולר. בסך הכול, 106 עסקאות בתחום ההייטק הגיעו להיקף כולל של 26.7 מיליארד דולר. מתוכן, 8 עסקאות חצו את רף חצי מיליארד דולר (ששווים הכולל עמד על 6.8 מיליארד דולר), ו-23 עסקאות בטווח 100-500 מיליון (ששווים הכולל עמד על 5.8 מיליארד דולר), שמהוות יחד 44% מהיקף השוק. רוב העסקאות היו בתחומי IT & Enterprise Software, סייבר, ואינטליגנציה מלאכותית.

לפי IVC ו-Rise IL, כ-70% מההון שנוצר בעסקאות האלו הגיע לחברות טכנולוגיה. במחקרים קודמים של PwC הוערך כי 15-25% מהמניות בעסקאות הייטק מוחזקות בידי מייסדים ועובדים ישראלים. בהנחת 20% לבעלי מניות פרטיים, ההון החדש שהוזרם ליחידים ב-2024 עומד על כ־4.5 מיליארד דולר. אם מחלקים סכום זה למקבלי רווחים טיפוסיים בטווח 2-3 מיליון דולר, מדובר בכ-1,500-2,000 ישראלים שהפכו למיליונרים חדשים מהייטק בשנה אחת בלבד, כשליש מכלל הגידול באוכלוסיית בעלי ההון בישראל.

שנה שעברה גם התאפיינה גם בזינוק בעסקאות סקנדרי, כלומר עובדים ומייסדים שמימשו אחזקות עוד לפני אקזיט או הנפקה. מדובר בעשרות חברות ישראליות פרטיות, שבהן מימושים של מיליונים בודדים ועד עשרות מיליונים למייסדים. בשנת 2025 יש אומנם תנודות, אך המגמה חיובית - יש גידול בהיקף ההשקעה בהייטק ובאקזיטים. אם על פי הנתונים מעל 1,500 איש בהייטק הפכו למיליונרים, הרי שב-2025 אפשר כבר לדבר על היקף כפול.