תקציב הפרסום של 'הפניקס' עובר מגלר-נסיס לענבר-מרחב-שקד
משרד הפרסום של ענבר-מרחב-שקד מקבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת הביטוח 'הפניקס' לאחר שטופל בשנים האחרונות בגלר-נסיס, כיום פובליסיס.
תקופת ההתארגנות מחדש נמשכת בגלר-נסיס פובליסיס עם מינויו של שי גורן למנכ"ל וכעת נפרדים בפובליסיס מתקציב הפניקס שיעבור לענבר-מרחב-שקד אשר מטפל באקסלנס נשואה שנרכשה לאחרונה על-ידי קבוצת הפניקס.
ענבר-מרחב-שקד יקבלו כעת רוח גבית נוספת לאחר תקציבים נוספים בהם זכו לאחרונה כדוגמת ynet. תקציב הפניקס ואקסלנס נשואה נחשבים לבעלי משקל מבחינת ההקף הכספי ולבטח יוסיפו לכוחו של ענבר-מרחב-שקד שנחשב לשחקן בסדר גודל בינוני בענף הפרסום אך אחד מהצומחים הבולטים.
בגלר-נסיס מאידך יקוו לסיים במהירות האפשרית את תקופת ההסתגלות לשינויים האחרונים בכדי להחזיר עטרה ליושנה ולא לצעוד לאחור. יוזכר כי לאחרונה איבד המשרד תקציב משמעותי נוסף בדמותה של חברת האשראי ויזה כ.א.ל שהעבירה את תקציב הפרסום לידיו של רמי יהושע במשרד הפרסום - יהושע TBWA.