פרסום ראשון

LG במכרז לפעילות המדיה החברתית באינטרנט; D-SAY ואידיאולוג'יק מתמודדים

חברת LG מקיימת מכרז בענף האינטראקטיב עבור פעילות המדיה החברתית למסכי התלת מימד; גורני אינטראקטיב התחרו ונשרו מההתמודדות
משה בנימין |

אם למישהו נשאר ספק לגבי חשיבות האינטרנט בעולם הפרסום אז מכרז שנערך בין המשרדים על פעילות מדיה חברתית אמור לתת את התשובה. העובדה שפרסום במדיה החברתית הפך מכלי שולי או משלים לכזו שמתמודדים עליה ומקדישים לה את הבמה המרכזית היא לא דבר של מה בכך ומעידה על הבאות.

חברת האלקטרוניקה LG שנחשבת לאחד השחקנים המובילים בתחום מסכי הטלוויזיה מקיימת בימים האחרונים מכרז על פעילות הפרסום של מסכי התלת מימד שלה במדיה החברתית. כך נודע לאייס. יש לציין שהפעילות במדיה החברתית משויכת ל-LG ישראל ולא לחברת ח.י, היבואנית של מכשירי LG בארץ.

משרדי האינטראקטיב שהתמודדו על המכרז של LG הם גורני אינטראקטיב, אידיאולוג'יק ו-D-SAY. ככל הנראה גורני אינטראקטיב יצאה מהתמונה בשבוע האחרון ושני המשרדים שנשארו להתמודד על המכרז ומתוכם תבחר LG את המשרד שיקבל את תקציב הפרסום הם אידיאולוג'יק ו-D-SAY.

לאייס נודע כי המשרדים הגישו מול אנשי LG פרזנטציות ביום רביעי האחרון. ההיקף הכספי המשוער של הפעילות מוערך במיליון שקלים לשנה. היקף ההוצאה לפרסום על קטגוריית הטלוויזיות ב-LG (בחברת ח.י) בשנה החולפת מוערך ב-9 מיליון שקלים בכל המדיות. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

d-say, אידיאולוג'יק וגורני אינטראקטיב סרבו להגיב לידיעה, כמו כן סירבה חברת LG ישראל להגיב לידיעה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה