מדליות זהב וכסף לבאומן-בר-ריבנאי בתחרות Promax לוס אנג'לס

המדליות הוענקו למשרד עבור סרטוני הפרסומת הקצרים לשירות הוט VOD עבור סרטוני CSI ו'פסטיגל'
משה בנימין |

משרד הפרסום 'באומן-בר-ריבנאי' זכה במדליית זהב ומדליית כסף בתחרות Promax הבינלאומית בתחום ניהול קמפיינים במדיה, עבור סרטוני הפרסומת לשירות ה VOD של הוט. Promax נחשבת לתחרות המובילה לפרומואים ופרסומות לרשתות טלויזיה וכבלים. באומן-בר-ריבנאי זכו במדליית זהב עבור הסרטון לסדרת csi, וכסף עבור סרטון פסטיגל מאותה סדרה, שניהם במסגרת קמפיין ה-vod של הוט. יורם לוי, סמנכ"ל הקריאטיב בבאומן בר ריבנאי מסר: "אני שמח שרבות מעבודות המשרד ממשיכות לזכות בהכרה בינלאומית. הזכייה במדליות הללו מציבה את ישראל ואת באומן בר ריבנאי על מפת הפרסום העולמית". יוזכר כי שני הסרטונים אף זכו בחודש מאי האחרון במדליית כסף בתחרות 'קקטוס הזהב. תחרות Promax היוקרתית בתחום קמפיינים במדיה מתקיימת מידי שנה בלוס אנג'לס ומתמודדים בה אלפים מכל רחבי העולם. התחרות הינה אחת מתוך שש תחרויות Promax הנערכות בעולם מדי שנה, והיא נחשבת למובילה שבהן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה