גיא אופק תקשורת מקבל 2 תקציבי יח"צ חדשים: הרשתות 'ילדותי' ו'קיוטו'

ילדותי פועלת כ-15 שנים בתחום ההלבשה לילדים וקיוטו פועלת בהרצליה למעלה מ-10 שנים
משה בנימין |

חברת 'גיא אופק תקשורת' זכתה לאחרונה בשני תקציבים חדשים: הראשון הינו לליווי התקשורתי לרשת ילדותי המתחדשת והשני הינו לפעילות התקשורת של מסעדת קיוטו המקימה בימים אלו רשת TAKE AWAY בשם "קיוטו אקספרס" ברחבי הארץ.

רשת ילדותי פועלת מזה 15 שנים בתחום ההלבשה והאבזור לילדים בגילאי 0-10. לאחרונה נרכשה הרשת על ידי אנשי העסקים אבנר יהודאי ורמי וילמיש וכעת יוזמת מהלך להתרחבות ומיתוג מחדש. בראש המהלך עומדת המנכ"ל החדשה, כרמל רפאלי, שתוביל פתיחת 4 סניפים חדשים במהלך השנה הקרובה.

מסעדת קיוטו הותיקה פועלת בהרצלייה למעלה מ-10 שנים. בימים אלו פותחת המסעדה רשת של מסעדות-בת בשם "קיוטו אקספרס" שתתמחה במנות יפניות למשלוחים והזמנות הביתה. הרשת תפעל בזכיינות ברחבי הארץ והסניפים הראשונים עתידים להיפתח בחודש הקרוב בירושלים. בעלי הרשת שמעון בבו-שפירא, מנכ"ל הרשת דורון פרץ .

הליווי התקשורתי יכלול דברור פעילות, טיפול במשברים, ייזום ידיעות כלכליות, שיווקיות וצרכניות, ייזום פרסומים אודות מחקרים חדשים, פעילות מול מדורי הקולינאריה, האופנה והשיווק וכן פנייה ממוקדת לגיוס זכיינים לרשתות.

גיא אופק תקשורת בע"מ בבעלות גיא אופק ואלון צ'צ'יק הוקמה לפני כ-6 שנים. החברה מטפלת ביחסי הציבור, מערך הדוברות והתקשורת השיווקית של לקוחות מהסקטור הפרטי והציבורי, כגון מועצת החלב, מועצת הצמחים, טלקאר יבואנית קיה ודייהטסו, רשת מישל מרסייה, רשת מרפאות פרופורציה ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה