בלעדי

אינטרסול מדיה של ערוץ 9 תאבד את הזיכיון הבלעדי על האתר הרוסי Rambler?

מסתמן, כי חברת המדיה של ערוץ 9 שהחזיקה בזיכיון הבלעדי למכירת מדיה באתר rambler.ru הרוסי קרובה לסיום ההתקשרות לאחר 6 שנים
משה בנימין |

האם חברת המדיה של ערוץ 9 - אינטרסול מדיה בדרך לאבד את זיכיון המדיה הבלעדי המוביל שברשותה? לאייס נודע, כי הזיכיון שבו החזיקה אינטרסול עבור האתר הרוסי rambler.ru ובמסגרתו היא שימשה כמוכרת המדיה הבלעדית של קמפיינים המגיעים מישראל השתנה.

לאינטרסול היה זיכיון היסטורי על ראמבלר בערך ב-6-8 שנים האחרונות, כאשר הזיכיון היה על כל האתר, עבור קמפיינים המגיעים מישראל. rambler היה אתר העוגן שלהם דרכו הם שיווקו עצמם ללקוחות. ככל הנראה, מתאריך ה- 01/08 הזיכיון שלהם הופסק, וזאת על-פי מידע לא רשמי שמקורו במוסקבה.

במקביל מסתמן כי ישנם כמה גופים שנמצאים במו"מ מול ראמבלר על רכישת מקמות קבועים באתר (לא זיכיון מלא על האתר). בימים אלו מעלים משרדי פרסום מישראל קמפיינים ישירות לאתר בעסקאות שמנוהלות ישירות מול מוסקבה, ללא התיווך של אינטרסול שהיה עד עתה היחיד שטיפל בזאת.

rambler.ru נחשב לאחד האתרים הפופלארים והוותיקים ברוסית, והוא מהווה מותג מאד מוכר וידוע במגזר הרוסי, ואף נכנס ל "שלישית הזהב" ברוסיה. האתר היה המוביל ברוסית, ולאחרונה ירד קצת על רקע התפתחות אתרים חדשים. האתר משלב מנוע חיפוש חזק, תייבת מייל, חדשות ומדורים, ויש לו כ- 20-25 אלך יוניקים ליום מישראל (לפי גוגל טראנדס), ובכלל מאד פופלארי על המגזר הרוסי בישראל.

כזכור בשבוע שעבר פורסם באייס על זיכיון נוסף של אינטרסול מדיה לאתר הרוסי-ישראלי מבית סמייל מדיה zahav.ru סביבו יש מחלוקות בין הצדדים. כאשר אינטרסול טוענת שקיים ביניהם הסכם בלעדי וסמייל מדיה לא מאשרת דבר שכזה וברקע מתפרסמים באתר קמפיינים שלא דרך אינטרסול.

לא היה ניתן להשיג את תגובת אינטרסול מדיה לידיעה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה