חברון-זלצמן מקבל את תקציב הפרסום של חברת 'הדים'

חברון זלצמן יטפל בתקציב הפרסום של הרשת הגדולה בישראל בתחום שיקום השמיעה והדיבור
משה בנימין |

משרד הפרסום חברון-זלצמן, בניהולם של דודי חברון וגבי זלצמן, נבחר לנהל את תקציב הפרסום של רשת הדים, הרשת הגדולה בישראל בתחום שיקום השמיעה והדיבור.

חברון-זלצמן יוביל את המיתוג החדש של הרשת ואת קמפיין הפרסום שיעלה בקרוב. המשרד נבחר לנהל את תקציב רשת השמיעה והדיבור, לאחר שהנהלת הרשת בחנה מספר משרדי פרסום נוספים.

רשת הדים, בניהולה של ענת כוכבא, קלינאית תקשורת מוסמכת, מפעילה 17 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ-100 קלינאי תקשורת מוסמכים, בוגרי בתי ספר מהארץ ומחו"ל.

דודי חברון, מבעלי המשרד: "כמשרד שמזוהה עם קריאייטיב בולט ואסטרטגיה מנצחת, אנו שמחים לקבל את תקציב הפרסום של רשת מובילה ומקצועית כמו רשת הדים. אין לי ספק שהקריאייטיב שיצרנו יעורר הרבה הדים בתקשורת".

בין לקוחותיהם של חברון-זלצמו נמנים: רשת קפה קפה, היטאצ'י, רשת מודי, יקבי כרמל, אלטמן רוקחות טבעית, ג'רוזלם פוסט, אופטיק דורון, 5 נגרים, ג'ונסון & ג'ונסון ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה